- Vastaanotettu kiitos 0
Rookie turaa ja toheltaa - Rampen rojektikansio
- Ramiü
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
30.11.2012 23:34 #19795
: Ramiü
Vastaus käyttäjältä Ramiü aiheessa Rookie turaa ja toheltaa - Rampen rojektikansio
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Ramiü
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
06.12.2012 08:49 #19843
Vastaus käyttäjältä Ramiü aiheessa Rookie turaa ja toheltaa - Rampen rojektikansio
Tämän viikon teemana on saattaa ranskalainen superauto valmiiksi.
Korin pohjatyöt ovat liki valmiit ja heti kun ulkona lakkaa tihuttamasta lunta, pääsen ruikkimaan ensimmäisen kiepin pintaväriä. Parvekemaalarilla on vitsauksensa joka vuodenajalle...
Escargot rapide
1:24 FSC / Hupiraaseri. Revellin rakennussarjasta lähdetty, ovipahvit hiilikuitua. Takalokareiden levitykset sekä astinlaudat styreenilevystä, edessä Porsche 997 GT3 kaarilevikkeet. Tuossa kuosissa paino 11,50g. Alustaksi tulee Plafit ja koneeksi fucksin foximabutsi. Väritykseksi olen kaavaillut martini racing teemaa.
Parempia kuvia seuraa, kunhan kikkare tuosta edistyy.
Ja oikein hyvää itsenäisyyspäivää itse kullekin.
Korin pohjatyöt ovat liki valmiit ja heti kun ulkona lakkaa tihuttamasta lunta, pääsen ruikkimaan ensimmäisen kiepin pintaväriä. Parvekemaalarilla on vitsauksensa joka vuodenajalle...
Escargot rapide
1:24 FSC / Hupiraaseri. Revellin rakennussarjasta lähdetty, ovipahvit hiilikuitua. Takalokareiden levitykset sekä astinlaudat styreenilevystä, edessä Porsche 997 GT3 kaarilevikkeet. Tuossa kuosissa paino 11,50g. Alustaksi tulee Plafit ja koneeksi fucksin foximabutsi. Väritykseksi olen kaavaillut martini racing teemaa.
Parempia kuvia seuraa, kunhan kikkare tuosta edistyy.
Ja oikein hyvää itsenäisyyspäivää itse kullekin.
- Ramiü
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
06.12.2012 13:35 #19846
Onkos kenelläkään kotomaassa myydä Fly:n Mercedes-Benz kisarekkaa?
Myös vaihto Flyn uusimpaan kuorkkijulkaisuun, Sisu SL250 (Andy Lovenberry, 2011 Brands Hatch väritys) onnistuisi. Ajamaton/koskematon peli.
Kerään neljä erilaista kuorkkia tulevalle duunipaikan radalle ja "oma merkki" vielä uupuu, Sisuja on useampikin, siksi siis vaihtomahdollisuus.
Myös vaihto Flyn uusimpaan kuorkkijulkaisuun, Sisu SL250 (Andy Lovenberry, 2011 Brands Hatch väritys) onnistuisi. Ajamaton/koskematon peli.
Kerään neljä erilaista kuorkkia tulevalle duunipaikan radalle ja "oma merkki" vielä uupuu, Sisuja on useampikin, siksi siis vaihtomahdollisuus.
- Ramiü
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
07.12.2012 19:07 - 07.12.2012 19:10 #19864
Viimeksi muokattu: 07.12.2012 19:10 Ramiü. Syy: Kirotusvire, saatama.
08.12.2012 15:59 #19866
: JussiK
Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
Vastaus käyttäjältä JussiK aiheessa Rookie turaa ja toheltaa - Rampen rojektikansio
Ei juma! Mä oon päässy lehteen!!! Eikä kyseessä o edes Lempäälä-Vesilahti aviisi..
Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
- Ramiü
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
08.12.2012 20:08 #19873
Ilta-Slotin lööppejä on jatkossakin tiedossa, toivon jäseniltä kaikenkestävää ja kevlarvahvistettua huumorintajua. 
Veistelen kumisia konepellin hakasia ja käkerrän niille rst-kiinnikkeetkin. Jos tulee conkourssissa jäkätystä, että ompa rumat, niin saatan irvistää. Eip nimittäin ole minun vapinoilla todellakaan pala kakkua askarrella 5x2mm osasia puukon kanssa, sormenpäät ihan #R%! verillä.
Joojoojoo, saisi näitä valmiinakin, mutta ei suomesta. Mie en tilaa ulkomailta kuin pakotettuna.
Oho. Nyt on muuten näppiskin kuin kauhuelokuvasta...
Veistelen kumisia konepellin hakasia ja käkerrän niille rst-kiinnikkeetkin. Jos tulee conkourssissa jäkätystä, että ompa rumat, niin saatan irvistää. Eip nimittäin ole minun vapinoilla todellakaan pala kakkua askarrella 5x2mm osasia puukon kanssa, sormenpäät ihan #R%! verillä.
Joojoojoo, saisi näitä valmiinakin, mutta ei suomesta. Mie en tilaa ulkomailta kuin pakotettuna.
Oho. Nyt on muuten näppiskin kuin kauhuelokuvasta...
- MOM77
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
27.12.2012 19:49 #20072
: MOM77
Vastaus käyttäjältä MOM77 aiheessa Rookie turaa ja toheltaa - Rampen rojektikansio
Etsiskelen TCR autoratojen osia ja autoja varaosiksi vanhalle autoradalleni. (Ideal, Total Control Racing/Aurora, Speed Steer/Tyco, Command Control).
- MOM77
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
27.12.2012 19:52 #20073
: MOM77
Vastaus käyttäjältä MOM77 aiheessa Rookie turaa ja toheltaa - Rampen rojektikansio
Etsiskelen TCR autoratojen osia ja autoja varaosiksi vanhalle autoradalleni. (Ideal, Total Control Racing/Aurora, Speed Steer/Tyco, Command Control)
- Ramiü
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
30.12.2012 05:48 #20081
Miu TCR autot ja radat menivät eteenpäin jo syksyllä.
Sivu luotiin ajassa: 0.516 sekuntia