24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

KILPAILUKUTSU 1/24 GT/P/ Scaleauto, FSC, 8.11 HML

Lisää
11.11.2014 04:16 #25867 : Rami Yliniemi

Markus kirjoitti: Tässä olis tulokset.
Edit. Ei ihan onnistunut toi pdf tiedosto, koitan huomenna hienosäätää sitä....

Laittasitko Markus mulle ton tiedoston(tiedostot) excel-muodossa, voin säätää ja korjata samalla noi pisteet ja pari muutakin "pilkkuvirhettä"... :)
Ee-posti: moottoripaat(a)gmail.com

Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.11.2014 07:06 #25874 : krp
Vastaus käyttäjältä krp aiheessa KILPAILUKUTSU 1/24 GT/P/ Scaleauto, FSC, 8.11 HML
Olikohan noissa pisteissä jotain virhettä? Musta näytti että ainakin Scaleautossa oli jotain häikkää, mulle oli merkitty 52p kun pitäisi kai olla 51p? Saattoi olla muidenkin pisteissä jotain noin nopeasti katottuna, liittyen aika-ajopisteisiin...

Lisää
11.11.2014 07:37 #25876 : Rami Yliniemi

krp kirjoitti: Olikohan noissa pisteissä jotain virhettä?

On. Liekö joku vanha pistetaulukko ollut käytössä, ainakin Scale ja GT pojot on pielessä.

Ja mun mielestä sulla on kyllä muutenkin liikaa pisteitä, voisit ajaa välillä vaikkas KeeTeetä!

Lisää
11.11.2014 07:57 #25881 : Kaitsu

Rami Yliniemi kirjoitti: Omaan silmään Vihdin näyttö on kirkkaasti paras, mutta sitäpä mie olen tuijotellut kaikista eniten.

Ei taida pistää Vihdin ohjelma kuskeja ruudulle paremmuusjärjestykseen? Kuten ei mikään muukaan tuntemani nykyohjelma... On huomattavan hyödyllistä tietää kun esim. ajaa GT:n voitosta onko Niemelä sijalla 2 niskaan hengittämässä vai sijalla 6 :D. Lane pistää varsin kilpailijaystävälliseen muotoon jopa kahdeksan kuskia. Nykynörteille olisi vielä töitä...

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Lisää
11.11.2014 08:02 #25882 : Kaitsu
Mun mielestä mulla on sekä GT:ssä, että protossa kolme pistettä liikaa.

-kaitsu

Lisää
11.11.2014 08:21 #25884 : Rami Yliniemi

Kaitsu kirjoitti: Ei taida pistää Vihdin ohjelma kuskeja ruudulle paremmuusjärjestykseen?

Itseasiassa laittaa, ainakin kun ajellaan kerhokisoja.
En ole tarkemmin tutustunut softaan, mutta Jaakon innokkuuden bittinikkarointiin tuntien siitä ei ole revitty läheskään kaikkia ominaisuuksia irti...

Lisää
11.11.2014 16:46 #25915 : jaaha01

Kaitsu kirjoitti: Hassu juttu, mutta kisatilanteessa kilpailjan näkökulmasta yli 20 v vanha Lanemaster on mun mielestä edelleen paras.

Nyt kuulostaa siltä, että tuossa on mukana menneiden aikojen nostalgiaa... näyttökin siinä on kuin 80 luvun Packman pelissä.. (hymiö kai kuuluu tähän, mutta en niitä koskaan käytä)

Ja joo, kyllä Vihdissä ylimpänä näkyy aina erässä johdossa näkyvä kuljettaja. Ja kerää dataa jokaisen kuljettajan jokaisesta kierroksesta tietokantaan.

Lisää
11.11.2014 18:38 #25922 : Kaitsu
Siis päivittää joka kierroksella tilannetta ja sorttaa kuskit putkelle kisatilanteen mukaiseen järjestykseen? Jotenkin on mennyt multa ihan ohi. Täytyy pitää silmät auki Vihdissä :)

-kaitsu

Lisää
11.11.2014 19:07 #25924 : Rami Yliniemi

Kaitsu kirjoitti: Siis päivittää joka kierroksella tilannetta ja sorttaa kuskit putkelle kisatilanteen mukaiseen järjestykseen?

Juup, ykkönen ylinnä ja koska urien värit on näytöllä vähintäänkin selkeästi, näyttöä ei tarvi lukea, riittää kun ei ole värisokea.

Kaitsu kirjoitti: Jotenkin on mennyt multa ihan ohi.

Ikä.

Lisää
11.11.2014 19:27 - 11.11.2014 19:28 #25925 : Kaitsu
Onneksi ei vaikuta nopeuteen :D

Viimeksi muokattu: 11.11.2014 19:28 Kaitsu.

Lisää
11.11.2014 19:40 #25927 : Rami Yliniemi
Sain excelin käsiini, ohessa korjatut tulokset HML kisan osalta - tarkistakaas nyvvielä.
Käpistelen kokonaan uuden tiedoston (ainakin omaan käyttöön) ennen seuraavaa kisaa, koitan saada kokonaisuudesta hieman paremmin toimivan. Siitä lisää aikanaan.

GT/SC Kokonaiskilpailu Hämeenlinna

GT/SC Sarjatilanne

Scaleauto Osakilpailu Hämeenlinna

Scaleauto Sarjatilanne

SSH Proto Osakilpailu Hämeenlinna

SSH Proto Sarjatilanne

FSC Proto Osakilpailu Hämeenlinna

FSC Proto Sarjatilanne

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ari Niemelä

Lisää
11.11.2014 20:22 #25929 : Kaitsu
Rataennätystehtailut jäi täll(kin) kertaa vähiin.

Scaleautoissa vanhoja ennätyksiä on haastavaa rikkoa nykysäännöin Hämeenlinnan kaltaisella nopealla radalla. Varsin lähelle (alle 0,1 s) Kalle kuitenkin pääsi nopeimmalla kierroksellaan.

GT/P:ssä kokonaistulosennätykset jäivät rikkomatta. Itse asiassa GT:ssä jäätiin aika kauaksi vaikka Niemelä tykitti uuden kierrosennätyksen (6,266 s). Protoissa päästiin sentään samalle kierrokselle viime keväisten vetojen kanssa. Malliautojen rataennätykset siirtyivät nyt kuitenkin uudelle sekunttiluvulle meikäläisen parhaan kierrosajan (5,911 s) myötä.

FSC protoissa jäätiin kauas vanhoista enkoista. Meno oli melkoisen lipsuvaa. Lieneekö syynä uudet rengassäännöt vai mikä.

-kaitsu

Lisää
14.11.2014 11:49 #26001 : Rami Yliniemi
Kenkäpuhelimesta löytyi muutama heikkolaatuinen foto Hämylinnan kisasta:

Sivu luotiin ajassa: 0.803 sekuntia