Sivuston hitaus / Foorumin päivitys
Katselen näitä jahka joutaa eli joskus SM-kisojen jälkeen. Tämä lähinnä ilmoituksena että tiedossa on.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Tuho Polttaja
-
- Poissa
- Expert Boarder
-
- Mämmikoura
- Vastaanotettu kiitos 135
Arvioidaan foorumin toimintaa muilta osin sen jälkeen, kunhan se on siirretty ja suurimmat siirrosta aiheutuvat yllätykset on saatu pois päiväjärjestyksestä.
Tuho Polttaja kirjoitti: Se päivityksen yhteydessä tullut layout oli kieltämättä harvinaisen epäselvä. Ainakaan PC:n nettiselaimen kautta käytettäessä siinä ei saanut helposti selvää mikä viesti on kenenkin kirjoittamaa (ei vaakaviivoja) ja quotejen näkyvyyttä ei voinut kehua millään mitta-asteikolla. Tämä nyt käytössä oleva (ostettu) layout on paljon selkeämpi.
Arvioidaan foorumin toimintaa muilta osin sen jälkeen, kunhan se on siirretty ja suurimmat siirrosta aiheutuvat yllätykset on saatu pois päiväjärjestyksestä.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Jonkinverran tuota uuttakin olisi voinut puukottaa erilaiseksi, esim tässä devaajien oma näkemys:
www.kunena.org/forum/general-questions-a...139753-blank-preview
Mutta mikäs tässä vanhassa kun kerta toimii. Ainut vaan, että sen mobiilikäyttäytymisen kanssa ollaan taas lähtöruudussa.
krp kirjoitti: Tässä uudessa foorumin versiossa toi Uusin viesti-ankkurilinkki ei toimi oikein, se heittää sivun alkuun eikä uusimpaan viestiin. Varsinkin mobiilissa ärsyttävä puute kun joutuu kelaamaan joskus pitkänkin ketjun ennen kuin näkee viimeisimmän viestin... korjattavissa? Toi on ainakin mulle ollut tärkeä toiminnallisuus.
Yhdistin ketjut...
Tietokoneella tuo kyllä toimii. Mobiilikokemus on tällä hetkellä muutenkin aika hirveä, katsotaan jos asialle saa tehtyä jotain.
Tapatalk on vielä beta-asteella tähän versioon, joten en sitä vielä päivittele.
Samalla sain vähän puristettua lisää tilaa poistamalla paddingit reunoilta, mikä lieneekään suomenkielinen vastine :mrgreen:
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Tehkää jotain !:mrgreen:
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Tumppi kirjoitti: En ole vielä kuittausta saanut, mutta näyttäisi siltä että alusta on ehkä siirretty uudelle palvelimelle tai muuten vain on jostain syystä ollut nyt iltapäivällä nopeempi "?" (ainakin mun koneella)
PHP versio näyttää vielä 5.5.23 joten ei taida olla päivitelty
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Vastaanotettu kiitos 84
Palautteena ainakin iPhone 5S (mikälie) on yhä tosi hidas ja topikkeja katsomalla palauttaa aina edellisen käyntikerran uusimpaan viestiin, eli ei huomioi edellistä lukukertaa.
Itse olen pelkän kännykän varassa harrastusaikoina, joten olisi mukava jos foorumi toimisi kuin entisten junien vessat, mutta omasta 'vammaisuudesta' johtuen olen valmis sietämään nämäkin ominaisuudet.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Rami Yliniemi kirjoitti: Ensinnä iso kiitos Pyrylle, että jaksaa veivata foorumia kondikseen.
Palautteena ainakin iPhone 5S (mikälie) on yhä tosi hidas ja topikkeja katsomalla palauttaa aina edellisen käyntikerran uusimpaan viestiin, eli ei huomioi edellistä lukukertaa.
Itse olen pelkän kännykän varassa harrastusaikoina, joten olisi mukava jos foorumi toimisi kuin entisten junien vessat, mutta omasta 'vammaisuudesta' johtuen olen valmis sietämään nämäkin ominaisuudet.
Kahellaan miten sivut toimii jahka palveluntarjoaja siirtää ne (keskiviikkona piti tapahtua, ainakaan PHP-versio ei ole vielä päivittynyt). Joskin kirjoitushetkellä sivut toimivat jokseenkin jouhevasti.
Tuosta toisesta ongelmasta en saa ihan kiinni, ei ilmeisesti sama mitä Kimmolla? Toimiko tämä ominaisuus siis ennen?