Pienoisautoilun säännöt ja Eurosarjan säännöstö 2021

Lisää
30.12.2020 19:59 #40336 : Yly
Tämä kori muutos on muuten historian paras sääntömuutos !

Kyllä hävetti, kun jälkikasvu joutui ajamaan Ladalla !

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
30.12.2020 20:11 #40337 : Tumppi

Yly kirjoitti: Tämä kori muutos on muuten historian paras sääntömuutos !

Kyllä hävetti, kun jälkikasvu joutui ajamaan Ladalla !

:shock: :shock: vau... Kovasti on arvomaailma pahasti kateissa kun moinen asia on ollut häpeä vaikkakin vaihtoehtoja on ollut, noh itse kukin tyylillään...

Noh nyt ajellaan Jenkillä ja kaivetaan vanhan ajan etu mylarit arkistoista - mennään ajassa vanhaan kunnon VakioSport aikaan :!: :!: se sopii!

Lisää
30.12.2020 20:25 #40338 : Tumppi
Onhan tuossa C8 korisa hyvä puoli tuo kunnon pitkä etuspoikka joka tosiaan mahdollistaa kunnon vanhan ajan etu mylarin, joka tietty nuorille jannuille on ihan uusi asia... Noi Meset ja Bemut ovat olleet ihan onnettomia keulan suhteen, ja mikä ettei Lada samaa kategoriaa... Vähä kun osumaa saa niin heti on kori risana... Ensi vuonna sitä ongelmaa ei ole...

Lisää
30.12.2020 20:33 - 30.12.2020 20:41 #40339 : Yly
Meillä kaikilla on omat arvomaailmamme.

Olen pahoillani !

Viimeksi muokattu: 30.12.2020 20:41 Yly.

Lisää
30.12.2020 20:49 - 30.12.2020 20:49 #40340 : Tumppi

Yly kirjoitti: Meillä kaikilla on omat arvomaailmamme.

Olen pahoillani !

Ei Yly pahoitella tartte! Jos ihmiset ei olisi asioosta eri mieltä, mikään ei kehittyysi...

Tää luokka alunperin TS nykyään PR on vain semmoonen notta tällä menolla meillä tuloo olemahan selvästi nopeempi kori kuin esmeks ES luokassa! Toisaalta PR luokan rajoitettu runko ja motori pitää kierros ajat varmasti hitaampina...

Ite oon enempi tyytyväinen tähän C8 kuin onneton Mese tahi Bemu niiden keulat kun on heti ruvella... Ei tuo C8 ole sitä mitä ko luokka edustaa alunperin, mutta se on sitä missä maailma menee nyt ja itse menen myös sen mukaan... Ja kaivan arkistoista ne vanhat mylarit...
Viimeksi muokattu: 30.12.2020 20:49 Tumppi.

Lisää
30.12.2020 20:52 #40341 : Yly
Tuo on C7 !

:mrgreen:

Minulla on ollut aina vähän matala arvostus mihinkään laitteeseen, mikä on valmistettu Lappeenrannan itäpuolella :wink:

Lisää
31.12.2020 12:08 - 31.12.2020 12:13 #40342 : pyrtsy
Tämän on nyt tämän luokan suunta.

Aina voidaan miettiä erillistä vakioautoluokkaa, millä spekseillä ja mihin väliin kalenteriin ja millaisella viikonloppuformaatilla sellaista ajettaisiin. Itse en kyllä siihenkään mitään sämpyläkoria haluaisi, se ei mielestäni palvele ketään.

Mutta se keskustelu mielummin muihin ketjuihin ja kilpailupaikalle.

KoPSA / KotkaUA

Käytä foorumin yksityisviestien sijasta mielummin sähköpostia: pyry2niemela(miuku)gmail(p1st3)com
Viimeksi muokattu: 31.12.2020 12:13 pyrtsy.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Yly, Rami

Lisää
31.12.2020 14:27 #40343 : Rami
Toivottavasti ens vuos olis helpompaa eri muotoisten kisojen suhteen. Taitaa vaan normaalistikin olla kalenterit aika täys, nyt kun vielä Eurosarja muuttuu eri lajien suhteen. Toisaalta mikä jottei. Ylyn enduro yks hyvä esimerkki, Kaikesta huolimatta pidetään itsestämme ja läheisistä huolta ja pysytään terveinä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Yly

Lisää
06.01.2021 07:27 #40350 : Anna
Olen hieman selvitellyt tuota Corvetten malliasiaa. Olen saanut Jenkkilästä vahvistuksen, että ISRA2021 produ korin malli on nimeltään C8. Mm Neutrolla tätä koria on myynnissä nimellä RedFox Corvette ISRA. Muutamalla muulla korikauppiaalla on nimen perässä luku 7, mikä luultavimmin kertoo korin paksuudesta :idea:

Siihen en ota kantaa miltä kori oikeasti näyttää (C7 vs C8). 8-)

Lisää
08.03.2021 18:30 #40415 : tp
Uusittu säännöstö julkaistu, joka on tehty AKK:n asiakirjapohjaan. Muutokset näkyvät värikoodeilla.

Sivu luotiin ajassa: 0.369 sekuntia