Digiradat
22.02.2013 07:56 #20648
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Autoratailun näkyvyydestä
Ei muuta kuin chippi Arskan-Martinin sisään, kahva tilaukseen ja Saksaan vetämään 1/24 digikisa 
Mä olen kerran nähnyt videopätkän moisesta kisasta (mm. Fola oli siellä vetämässä). En vain löydä linkkiä tähän hätään. Oli se kyllä melkoista vipinää kun 24 autoa viuhtoi menemään.
-kaitsu
Mä olen kerran nähnyt videopätkän moisesta kisasta (mm. Fola oli siellä vetämässä). En vain löydä linkkiä tähän hätään. Oli se kyllä melkoista vipinää kun 24 autoa viuhtoi menemään.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Nanook
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
22.02.2013 09:18 #20649
: Nanook
Vastaus käyttäjältä Nanook aiheessa Autoratailun näkyvyydestä
Carreran radanhan saisi konvertoitua slot.it oxygenille sopivaksi. Sen jälkeen radalla voisi viuhtoa 20 autoa yhtä aikaa. En nyt muista tarkkaan, mut joskus kun tuota laskeskelin, tulis noin tonnin maksamaan kuudelle kuskille kaikki härpäkkeet. Kapulat on jottai 70 puntaa kapale ja ne ovat langattomia. Tietty 14 metriä ja 20 autoa ei ole hyvä yhdistelmä 
PC-lapcounteria kokeilin silloin joskus, mut siitä puuttui muutama ominaisuus mitä oli SSDC:ssä plus halvempi hinta oli plussaa myös. Mut eikös PC-lapcounterissa saa rajoitettua autojen poweria? Tai tehtyä sopivat powerikäyrät autoille. Niitä ois sitten pätevä käyttää junnuille yms.
Mut joo, kallista lystiähän nuo digihommat on ja autojen chippaaminen aina oma hommansa.
Joku tehnyt ihan kivan videon Carreran digiradasta
Oxygenin mainosvideo
Oxygenin ensi esiintyminen

PC-lapcounteria kokeilin silloin joskus, mut siitä puuttui muutama ominaisuus mitä oli SSDC:ssä plus halvempi hinta oli plussaa myös. Mut eikös PC-lapcounterissa saa rajoitettua autojen poweria? Tai tehtyä sopivat powerikäyrät autoille. Niitä ois sitten pätevä käyttää junnuille yms.
Mut joo, kallista lystiähän nuo digihommat on ja autojen chippaaminen aina oma hommansa.
Joku tehnyt ihan kivan videon Carreran digiradasta
Oxygenin mainosvideo
Oxygenin ensi esiintyminen
22.02.2013 10:40 #20652
: jaaha01
Vastaus käyttäjältä jaaha01 aiheessa Autoratailun näkyvyydestä
Joo olen katsellut tuota Oxigenia, se tulisi halvemmaksi kuin ACD ja olisi pätevämpi kuin Carrera ja ennen kaikkea kahvat olisivat paremmat. Lastujen asennus olisi myös helpompaa kuin Carrerassa. EHkä tulee päivitettyä (sitten kun rata on pidempi)
Carrerassa itsessään on 5 eri tehopykälää, joka ehkä on yksi iso syy, että autot on kestäneet niin hyvin. Normaalisti rata on pienimmillä tehoilla ja vain kun harjaantuneemmat kuskit ajaa, niin tehoa nostetaan.
Carrerassa itsessään on 5 eri tehopykälää, joka ehkä on yksi iso syy, että autot on kestäneet niin hyvin. Normaalisti rata on pienimmillä tehoilla ja vain kun harjaantuneemmat kuskit ajaa, niin tehoa nostetaan.
24.02.2013 17:08 #20667
: Yly
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Autoratailun näkyvyydestä
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
- bottipoika
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
20.12.2016 20:42 #34234
: bottipoika
Vastaus käyttäjältä bottipoika aiheessa Autoratailun näkyvyydestä
mitenkäs nämä digi radat oikein toimivat?
tuleeko noihi kiskoihin koko virtalähteen teho täkyllä
sitte vaan se digilastu poimii siitä virrasta moottorille sen osan tehoo syötettäväksi mitä ohjaimesta käskytetään?
ja ohjaimet toimisi niin kuin radio-ohjattavien tapaan?
lentikö minun mielikuvitus nyt ihan hakoteille tään digin kanssa :oops:
sitte vielä se kaistan vaihto mahdollisuuskin
onko sielä kaistanvaihto ratapalassa sitte joku ohjuri tyrkkäämässä sen auton toiselle kaistalle kun sitä niin käskytetään
ja miten ihmeessä se ohjuri tunnistas taas kuka sitä käskyttää ja kenenkä autolle sitä pitäs kaista vaihtaa?
tämä asia on mieltä kutkuttanut tässä parisen pv
liekköhän täältä nyt apua löytyisi tähän kutinaan
tuleeko noihi kiskoihin koko virtalähteen teho täkyllä
sitte vaan se digilastu poimii siitä virrasta moottorille sen osan tehoo syötettäväksi mitä ohjaimesta käskytetään?
ja ohjaimet toimisi niin kuin radio-ohjattavien tapaan?
lentikö minun mielikuvitus nyt ihan hakoteille tään digin kanssa :oops:
sitte vielä se kaistan vaihto mahdollisuuskin
onko sielä kaistanvaihto ratapalassa sitte joku ohjuri tyrkkäämässä sen auton toiselle kaistalle kun sitä niin käskytetään
ja miten ihmeessä se ohjuri tunnistas taas kuka sitä käskyttää ja kenenkä autolle sitä pitäs kaista vaihtaa?
tämä asia on mieltä kutkuttanut tässä parisen pv
liekköhän täältä nyt apua löytyisi tähän kutinaan
Sivu luotiin ajassa: 0.546 sekuntia