- Vastaanotettu kiitos 101
Lidl pylväsporakone kommenttipolku
07.08.2009 12:08 #11743
: lordjw
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Lidl pylväsporakone kommenttipolku kirjoittanut lordjw
Taas on kirjoiteltu, tälläerää ostin Lidlin pylväsporakoneen. Ihan kohtuullinen peli. Lue täältä:
www.finslot.net/index.php?option ... &Itemid=71
T: Julius
www.finslot.net/index.php?option ... &Itemid=71
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Norrit
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
10.08.2009 17:15 #11752
: Norrit
Vastaus käyttäjältä Norrit aiheessa Re: Lidl pylväsporakone kommenttipolku
Hattua pitää nostaa ahkeralle jutun tekemiselle...toivottavasti mahd. moni saa kipinän tehdä myös juttuja!
Joop...varmasti juuri oikea peli tän kaliberin touhuihin. Loistava löytö!
Joop...varmasti juuri oikea peli tän kaliberin touhuihin. Loistava löytö!
10.08.2009 18:56 #11753
: KaiR
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Re: Lidl pylväsporakone kommenttipolku
Itse olen törmännyt yhteen tai kahteen haitalliseen perusheikkouteen näissä halpiskoneissa.
Toinen on istukan klappi. Laakeroinnissa on väljää ja tarkan reiän poraaminen on aika mahdotonta. Koska Julius ei tällaisesta maininnut voidaan Lidlin konetta pitää hyvänä poikkeuksena.
Toinen on väännön puute ? Tämä täytynee antaa anteeksi, koska kyseessähän ei MISSÄÄN nimessä ole pro -työkalu, vaan harrastekäyttöön suunnattu laite. Voimansiirrossa tehot hukkuu myös hihnastoon, varsinkin jos siellä on liikaa väljää.
Hmm, istukan heikko kiristyvyys on myös asia mihin olen törmännyt. Julius ei maininnut tästäkään mitään.
Selvästikin halpiskoneissakin on eroja.
Ja kyllä, Norritin kanssa samaa mieltä että hyviä juttuja tuo Lord tekee.
Toinen on istukan klappi. Laakeroinnissa on väljää ja tarkan reiän poraaminen on aika mahdotonta. Koska Julius ei tällaisesta maininnut voidaan Lidlin konetta pitää hyvänä poikkeuksena.
Toinen on väännön puute ? Tämä täytynee antaa anteeksi, koska kyseessähän ei MISSÄÄN nimessä ole pro -työkalu, vaan harrastekäyttöön suunnattu laite. Voimansiirrossa tehot hukkuu myös hihnastoon, varsinkin jos siellä on liikaa väljää.
Hmm, istukan heikko kiristyvyys on myös asia mihin olen törmännyt. Julius ei maininnut tästäkään mitään.
Selvästikin halpiskoneissakin on eroja.
Ja kyllä, Norritin kanssa samaa mieltä että hyviä juttuja tuo Lord tekee.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
11.08.2009 04:54 #11755
: lordjw
Heh,
Kävin Lidlissä maanantaina ja kaikki porakoneet oli menneet. Wanhan kansan viisaus sanoo että kun Lidlissä on sopiva kama, se kannattaa kelata pois koska mistään ei tiedä milloin se tulee myyntiin seuraavan kerran.
Joo, vääntelin istukkaa sivusuunnassa ja en saanut klonksumaan. Lisäksi katselin väpättääkö pahasti kun on käynnissä. Harkitsin laittaa heittokellon kiinni laitteeseen, mutta ajattelin että menee liian tekniseksi.
Väännön suhteen laitteessa on sentään enemmän tehoa kun K-Haudan tai Motonetin vastaavankokoisissa ja tietenkin voi pelata tuolla vaihteistolla tarvittaessa. On vain perkeleen hankala prosessi vaihtaa välitystä.
En tijä, halpiskone on kuitenkin halpiskone ja tämän pitäisi ostajan aina ymmärtää. Työn ja viimeistelyn laadusta päättelisin ettei tuo Lidlin kone ole ainakaan pohjakastia.
Kävin Lidlissä maanantaina ja kaikki porakoneet oli menneet. Wanhan kansan viisaus sanoo että kun Lidlissä on sopiva kama, se kannattaa kelata pois koska mistään ei tiedä milloin se tulee myyntiin seuraavan kerran.
Joo, vääntelin istukkaa sivusuunnassa ja en saanut klonksumaan. Lisäksi katselin väpättääkö pahasti kun on käynnissä. Harkitsin laittaa heittokellon kiinni laitteeseen, mutta ajattelin että menee liian tekniseksi.
Väännön suhteen laitteessa on sentään enemmän tehoa kun K-Haudan tai Motonetin vastaavankokoisissa ja tietenkin voi pelata tuolla vaihteistolla tarvittaessa. On vain perkeleen hankala prosessi vaihtaa välitystä.
En tijä, halpiskone on kuitenkin halpiskone ja tämän pitäisi ostajan aina ymmärtää. Työn ja viimeistelyn laadusta päättelisin ettei tuo Lidlin kone ole ainakaan pohjakastia.
11.08.2009 07:43 #11758
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Lidl pylväsporakone kommenttipolku
Mä kans ostin kiinalaisen halppiskoneen pari vuotta sitten. Olikohan se Bauhausista. Ongelma on juuri tuo kaimapojan mainitsema klappi karassa. Pienten reikien tarkka asemointi on lähes mahdotonta. Autotallihommiin ihan käypänen vehje, mutta pienoismallihommiin vähän karkea.
Väännön kanssa ei mulla ole mitään ongelmia. Olen tehnyt esim. malliauton renkaiden raakatyöstöä kunnon rouhimismenetelmällä.
-kaitsu
Väännön kanssa ei mulla ole mitään ongelmia. Olen tehnyt esim. malliauton renkaiden raakatyöstöä kunnon rouhimismenetelmällä.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
- oajmustang
- Poissa
- Senior Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 6
12.08.2009 05:12 #11768
: oajmustang
Olli
Vastaus käyttäjältä oajmustang aiheessa Lidl pystyporakone
Jos joku pääkaupunkiseudulla kiinnostuu tämän hankinnasta, vihjeenä:
Kaivokselan LidLissä oli eilen illalla vielä viisi konetta jäljellä
Kaivokselan LidLissä oli eilen illalla vielä viisi konetta jäljellä
Olli
Sivu luotiin ajassa: 0.287 sekuntia