Moi,
useimmille harrastajille lienee tuttu allekirjoittaneen myyntipakki joka kiertänyt Fin Cup- ja FSC-kisoissa jo jonkun tovin. Tavaraa siitä on lähtenyt moneen projektiin.
Itselleni on kuitenkin iskenyt pieni kyllästyminen. Olen kyllästynyt odottelemaan rahojani myydyistä kamoista. Olen kyllästynyt vahtaamaan tuleeko rahat myydyistä kamoista tilille joskus. Olen kyllästynyt pitämään kirjaa kelle on myyty mitäkin. Tein kuluneella viikolla päätöksen, että myyn roinaa ainoastaan käteisellä. Tämä ei ole epäluottamuslause ketään kohtaan. Uskoisin saaneeni rahani kaikesta tavarasta. Mä en vain jaksa enää vahdata saataviani.
Mitä tulee postin kautta lähettämisiin niin on sanottava, että en tee sitä kovin mielelläni. On nykyään vain niin helvetin kova kiire sekä töissä, että kotona koko ajan, että ei tahdo ehtiä postikonttoreihin niiden aukioloaikoina. Jos nyt kuitenkin joku kama on pakko saada postiin niin yritän hoitaa sen. Tällöin proseduuri on maksu tilille -> ilmoitus kun on maksettu -> kama postiin.
-kaitsu