GetSlotted
- Epe
- Kirjoittaja
- Vieras
-
23.12.2003 21:53 #657
: Epe
GetSlotted kirjoittanut Epe
Noviisi bongaa "uusia" sivuja jatkuvasti. Kaikki puhuu ( ja kirjoittaa ) vain Pendlestä, mutta mikäs tämä GetSlotted on? Luotettava vai no?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rolf_Moberg
- Vieras
-
24.12.2003 08:42 #658
: Rolf_Moberg
Vastaus käyttäjältä Rolf_Moberg aiheessa Re: GetSlotted
En vastaa kysymykseen, mutta annan vinkin vielä yhdestä. Minä olen tilannut Germaaniasta Top Speed-nimisestä firmasta.
www.autorennbahn.de
. Maksu VISAlla, paketti 6 vrk:ssa kotiin.
Rolf
Rolf
- Epe
- Kirjoittaja
- Vieras
-
24.12.2003 22:09 #663
: Epe
Osaan ainoastaan sotilas-saksaa
ja sillä ei paljon autoja tilailla.....tankkeja kylläkin
.
Suoritin lyhyen ja nopean (hinta)vertailun kolmen tässä topicissa mainitun firman välillä. Autoksi arvoin seuraavan:
SCX - Jaguar F1 -Webber- (Art.-Nr. 31 61150)
Ja hinnat:
Pendle 24,50 GBP ( 37,7 € ), GetSlotted 36,86 € ja Top-speed 38,95 €
Eli aikalailla samoissa hinnoissa liikutaan ainakin tämän mittavan tutkimuksen perusteella :lol: . Toki hankintapäätökseen vaikuttaa myös toimitusnopeus, maksutapa, yleinen asiakaspalvelu, jne.
Ja koska kaikki puhuvat "vain" Pendlestä uskoisin että se perustuu vuosia asiaa harrastaneiden kokemuksiin eli parhaaseen luotetaan ja sieltä myös hankitaan ja "kanta-asiakkuus" myös palkitaan ainakin joustavana palveluna vai.....
Tässä foorumissa mainitut Pendlen kimppatilaukset vaikuttavat ainakin TODELLA järkevältä tavalta tehdä tilaus.
GetSlotted tarjoaa jotain uskollisuus pisteitä, Jaguarin tapauksessa "plus up to £2.50 of loyalty points" eli 3,8 €. Se on köyhälle jo iso raha.
Vastaus käyttäjältä Epe aiheessa Re: GetSlotted
Rolf_Moberg kirjoitti: Minä olen tilannut Germaaniasta Top Speed-nimisestä firmasta.
Osaan ainoastaan sotilas-saksaa
Suoritin lyhyen ja nopean (hinta)vertailun kolmen tässä topicissa mainitun firman välillä. Autoksi arvoin seuraavan:
SCX - Jaguar F1 -Webber- (Art.-Nr. 31 61150)
Ja hinnat:
Pendle 24,50 GBP ( 37,7 € ), GetSlotted 36,86 € ja Top-speed 38,95 €
Eli aikalailla samoissa hinnoissa liikutaan ainakin tämän mittavan tutkimuksen perusteella :lol: . Toki hankintapäätökseen vaikuttaa myös toimitusnopeus, maksutapa, yleinen asiakaspalvelu, jne.
Ja koska kaikki puhuvat "vain" Pendlestä uskoisin että se perustuu vuosia asiaa harrastaneiden kokemuksiin eli parhaaseen luotetaan ja sieltä myös hankitaan ja "kanta-asiakkuus" myös palkitaan ainakin joustavana palveluna vai.....
Tässä foorumissa mainitut Pendlen kimppatilaukset vaikuttavat ainakin TODELLA järkevältä tavalta tehdä tilaus.
GetSlotted tarjoaa jotain uskollisuus pisteitä, Jaguarin tapauksessa "plus up to £2.50 of loyalty points" eli 3,8 €. Se on köyhälle jo iso raha.
25.12.2003 11:56 #664
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: GetSlotted
Kyllä se, että monet käyttävät Pendleä johtuu varmasti hyvästä asiakaspalvelusta. Muutaman euron säästöllä ei ole mitään merkitystä siihen verrattuna, että tavara tulee nopeasti ja luotettavasti, valikoimaista löytyy lähes kaikki mitä 1/32-kotirata-autoilija tarvitsee, reklamaatiot hoituu myös nopeasti jne. Sean Fothersgill (Pendlen pyörittäjä) lienee myös itse enemmän tai vähemmän aktiivinen harrastaja. Ainakin hän tuntuu tietävän autojen tekniikasta yms. Tämmöisen kaverin kanssa pystyy tarvittaessa myös keskustelemaan asioista vähän paremmin kuin jonkin "mää vaan myyn tätä skalekstrikkii"-tyypin kanssa.
-kaitsu
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Sivu luotiin ajassa: 0.264 sekuntia