- Vastaanotettu kiitos 179
Etsin autoja, osia, yms. sekalaista tavaraa
- humpparetku
- Kirjoittaja
- Vieras
-
18.12.2013 21:43 #22743
: humpparetku
Etsin autoja, osia, yms. sekalaista tavaraa kirjoittanut humpparetku
Eli. Näin varhaisemmalla iällä iski taas himo slottiksiin ja hommasin hieman alta 10 metrin Carreran Evolutionin radan.
Toimin erityisopettaja ja alan pyörittää alkuvuodesta koulussa slottiskerhoa, johon kuuluu niin tiukkaa ajamista, mutta myös autojen rakentelun ja tuunaamisen ajattelin ottaa melko suureksi osaksi kerhon toimintaa. Alustavasti olen oppilaiden kanssa asiasta jutellut ja ovat jo kovin innoissaan. Toimisi heille myös suurena motivaattorina ja palkintona kouluhommien suhteen.
Olen koittanut etsiä autoja ja osia, mutta aika hintsusti (ainakaan Suomesta) on vastaan kävellyt. Ja nyt ajattelin tätä kautta kysellä, että jos jollain sattuisi olemaan läjää autoja tai mitään autojen osia, niin olisin kiinnostunut sopuhintaan lunastamaan vaikka "muovikassikaupalla" niitä.
Minä ja oppilaat arvostaisimme, ja tällaisella toiminnalla olisi oikeasti suuri merkitys muksuille, joilla ei aina koulussa oleminen ole niin helppoa.
Kiitos,
Atte
Parhaiten tavoittaa, kun nakkelee mailia nurmiatte@gmail.com
Toimin erityisopettaja ja alan pyörittää alkuvuodesta koulussa slottiskerhoa, johon kuuluu niin tiukkaa ajamista, mutta myös autojen rakentelun ja tuunaamisen ajattelin ottaa melko suureksi osaksi kerhon toimintaa. Alustavasti olen oppilaiden kanssa asiasta jutellut ja ovat jo kovin innoissaan. Toimisi heille myös suurena motivaattorina ja palkintona kouluhommien suhteen.
Olen koittanut etsiä autoja ja osia, mutta aika hintsusti (ainakaan Suomesta) on vastaan kävellyt. Ja nyt ajattelin tätä kautta kysellä, että jos jollain sattuisi olemaan läjää autoja tai mitään autojen osia, niin olisin kiinnostunut sopuhintaan lunastamaan vaikka "muovikassikaupalla" niitä.
Minä ja oppilaat arvostaisimme, ja tällaisella toiminnalla olisi oikeasti suuri merkitys muksuille, joilla ei aina koulussa oleminen ole niin helppoa.
Kiitos,
Atte
Parhaiten tavoittaa, kun nakkelee mailia nurmiatte@gmail.com
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
19.12.2013 07:52 #22746
: KaiR
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Etsin autoja, osia, yms. sekalaista tavaraa
Hieno juttu että rata toteutuu! Minne päin Suomea rata rakentuu?
- K
- K
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
- humpparetku
- Kirjoittaja
- Vieras
-
20.12.2013 06:44 #22760
: humpparetku
Vastaus käyttäjältä humpparetku aiheessa Etsin autoja, osia, yms. sekalaista tavaraa
Turkuun. Tällä hetkellä rakentelen sille 3,5 x 1,8m tasoa alustaksi ja kerhoryhmän kanssa olisi tarkotus maisemoida se mahdollisimman hienoksi. Sainkin jo asiaan liittyen yhden mailin johon vastailen tänään. Lisää saa ottaa yhteyksiä. Varsinkin kun näin Joulun alla päivitteletette kalustoa ja alkuvuodesta pitäis päästä vanhaa kalustoa kadottamaan
Sivu luotiin ajassa: 0.285 sekuntia