Ostetaan Scalen C153 outeria+slotmaster tai vastaava
- RaumanRane
- Kirjoittaja
- Vieras
-
paljon tollainen slotmaster maksaa?vai onko muita vastaavia?
jos jollain myynnissä niin ottakee yhteyksiä
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
RaumanRane kirjoitti: eli tarvis C153 outer ratapaloja.
Tuolta:
[url:250i5xna] www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=12713223 [/url]
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
- RaumanRane
- Kirjoittaja
- Vieras
-
-> cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 13392&rd=1
-> cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 80929&rd=1
Jokos riittää .... Ja hakemalla vaikka kuinka paljon lisää...
RaumanRane kirjoitti: Duada Duada tarvis olisi noin 16 kpl.
Aika hyvä tsäkä täytyy olla jos löytää käytettynä samasta paikasta 16 kpl C153 ulkokaarretta. Niitä liikkuu aika vähän Suomessa.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
- -SPF-
- Vieras
-
Satunnaisesti löytyy isompia läjiä kerralla. :shock:
Kaveri Austraaliasta ja osat erittäin hyvässä kunnossa kuten mainitsikin.
- RaumanRane
- Kirjoittaja
- Vieras
-
juu ebaysta vaan jos sattuu omistamaan luottokortin,minä enmites onko kellään noita ajan-otto sydeemejä kaupan esim.slotmaster tai vastaava
- Petteri
- Vieras
-
[url:2d6ne3yi] www.ebay.de [/url]
Saksaan voit maksaa suoraan tilille verkkopankista IBAN koodilla samaan hintaan kuin maksaisit kotimaahan! Jos ei germaani taivu niin siihen löytyy tämä:
[url:2d6ne3yi] babelfish.altavista.com/ [/url]
Monet kaupat olen tuon avulla tehnyt, vaikken puhu/kirjoita sanakaan saksaa... Lisäksi Saksassa on se etu että sieltä postimaksut on ihan järkevät, sitä samaa ei voi sanoa esim. Englannista. Ja Australiahan on muistaakseni EU:n ulkouolella, että sieltä tilatessa voi joutua viranomaisten kanssa selvittelemään tulleja ja alveja....
Ajanotto-ohjelmista voit lukea lisää täältä:
[url:2d6ne3yi] www.puisto.org/scalenet/index.php?subact...ucat=3&valitse=radat [/url]
Tosin loppu innostus hieman kesken ja nuo kaikkein hienoimmat, kuten SlotMaster on vielä tutkimatta....
Petteri
RaumanRane kirjoitti:
juu ebaysta vaan jos sattuu omistamaan luottokortin,minä en
mites onko kellään noita ajan-otto sydeemejä kaupan esim.slotmaster tai vastaava
Ei toi ebay mitään luottokorttia tartte... kauppa on helppo tehdä suoraan maksamalla ko. kaverin tilille (IBAN, jne...)
Itellä kokemuksia tavaran ostamista Saksasta, Ranskasta, Hollannista ja Belgiasta, useita Fleischmann kauppoja ja aina yhtä helppoa ja luotettavaa ! Ilman luottokorttia siis...
- Petteri
- Vieras
-
Luotettavuus taas on kokonaan toinen juttu! Se ei ole systeemistä kiinni vaan myyjästä (ostajasta). Kyllä niitä kauhu tarinoita riittää... Itsellänikin on yksi huono kokemus. 100EUR meni ja mitään ei tullut!
Pääsääntöisesti kyllä kaikki on toiminut erinomaisesti. Kannattaakin katsoa keneltä huutaa (millaista palautetta saanut) ja miettiä todella tarkkaan jos summa on iso. Tuo minun huono kokemukseni ei tosin tullut autorata tavarasta vaan kaitafillmi kamerasta. Kaikki autorata rojun kauppiaat joiden kanssa olen ollut tekemisissä ovat olleet kerrassaan loisto porukkaa!
Ja vielä vinkki huutajille:
eBayn kohteet menee kiinni tasan silloin kun ne on määritelty suljettavaksi. Ei siis niin kuin huuto.netissä, jossa viimeinen huuto lisää kauppaaikaa 5min. Eli sinne on ihan turha huudella mitään etukäteen, vaan kylmän viileästi:
1. Laske rahat / paljonko olet valmis maksamaan
2. Odota että aikaa on enää muutama minuutti
3. Kirjaudu sisään
4. Pyöri sivustolla ympyrää, ettet kirjaudu ulos
5. Kun aikaa on enää 15-10 sec jäljellä lyö kerralla kaikki rahat tiskiin
eBayssä on automaattinen korotus automaatti, eli vaikka huutaisit 1000 ja seuraavaksi korkein huuto olisi 1 niin voitat huudon sitten kahdella tai siis sillä yksiköllä mikä on minimi korotus.
Tässä homma auttaa n.s. Sniperi, joka tekee huutosi puolestasi viimeisessä sekunnilla. Esim Auction Stealer. Näin ei tarvitse itse kukkua koneen ääressä vaan voi ladata "pyssyn" rauhassa ja mennä vaikka nukkumaan ja sniper hoitaa huudon puolestasi ajallaan.
Näin kun toimii ei hinnat karkaa käsistä ja välillä saa käsittämättömän halvalla kaikenlaista kivaa......
Petteri
- RaumanRane
- Kirjoittaja
- Vieras
-
x .onko täällä ketään mestaria auttamaan/tekemään tollasen jubinan korvausta vastaan(osat+työ)?noi lähtövalot,start penalty ja leadlight systeemit sais olla mukana mielellään kaiken muun lisäksi,teen kyllä itse gantryt sun muut kuhan olisi komponentit ohjeet ja softat.kiitoksia etukäteen Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Petteri
- Vieras
-
- HomeRace/ClubRace / ~280EUR
- LaneMaster / ~330EUR
- RaceControl / ~150EUR
Ja jos en nyt väärin muista niin niin on nämäkin:
- SlotMan
- Slotmaster
- Trackmate
Riippuu tietysti mihin käyttöön tulee, että paljonko siihen kannattaa panostaa. Noita pelkkiä sensoreitahan saa ostaa ulkomailta valmiina muutaman euron/dollarin kappalehintaan, mutta ne toimii vähän miten toimii. Yhtään järkevää "valmis" ratkaisua noiden edellämainittujen lisäksi en ole nähnyt. Hyviä ohjeita kyllä on vaikka kuinka.
Itselläni on itse tehty laitteisto jossa kaksikaistaa ja lähtövalot..Softana käytän ilmaista SlotRaceManageria...ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Hintaa hommalle tuli ehkä kymmenen euroa (notuli vähän enemmän jos kaikki valot yms lasketaan mukaan)
Jos vielä tekee laitteen joka menee rinnakkaisporttiin niin ilmaisia softia löytyy vaikka kuinka, jolloin niitä voi ajaa milloin mitäkin, aina tarpeen mukaan. Missään kun ei ole kaikkia kivoja juttuja..
Jos kyseessä on kerho ja homma pitää saada nopeasti/helposti pelittämään, kukaan kerhossa ei osaa/halua lähteä laitteistoa tekemään / ylläpitämään, niin tilanne on tietysti toinen.
Petteri
Omassa satsissa ei ollut mukana outeria, mutta runsaasti erikoispaloja.
Outeria näin siellä kyllä, mutta en tiedä kuinka paljon niitä oli.
Eli sieltä vaan kyselemään...
Kurre
RaumanRane kirjoitti: eli tarvis C153 outer ratapaloja.
paljon tollainen slotmaster maksaa?vai onko muita vastaavia?
jos jollain myynnissä niin ottakee yhteyksiä