Ostan Scalextric digital powerbase C7030 *LÖYTYI JO*

• Joukok2005
  • Kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
06.06.2009 18:58 #11605 : Joukok2005
Hei,

en ole pahemmin forumille aiemmin kirjoitellut, mutta hiljaisena lukumiehenä sivusta seurannut jo pari-kolme vuotta. Monet mahtavat opit oon täältä ammentanut, joten kiitos kaikille alan miehille/naisille.

Olen päättänyt kokeilla vakavasti 20 analogivuoden jälkeen Scalen digipuolta. Nyt etsinkin 6:lle autolle sopivaa vanhempaa digivirtalähdettä C7030. Haluan juuri tämän, koska uuvahdin Scalen uuden (ehkäjoskusjouluna20XX) 6n auton virtalähteen odotteluun.

Olen valmis ostamaan pelkän virtalähteen, konversiosetin tai paketin, jossa ko. virtalähde kyyhöttää. Rataa on kymmeniä metrejä, mutta mitään digisälää en vielä omista.

- Jouko -

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
08.06.2009 10:00 #11613 : oajmustang
Vastaus käyttäjältä oajmustang aiheessa Scalen digisälää
Moro,

virtalähdettä ei ole tarjota, mutta jos tarvitset digiradan pätkiä, joissa kaistanvaihto, löytyy sekä suoria että mutkia molempiin suuntiin todella edullisesti.
T:Olli

Olli

• JuhaN
  • Vieras
  • Vieras
07.10.2009 11:29 #11980 : JuhaN
Vastaus käyttäjältä JuhaN aiheessa Re: Scalen digisälää

oajmustang kirjoitti: Moro,

virtalähdettä ei ole tarjota, mutta jos tarvitset digiradan pätkiä, joissa kaistanvaihto, löytyy sekä suoria että mutkia molempiin suuntiin todella edullisesti.

Kaistanvaihdot kiinnostavat... Lähetin sulle PM:n pari päivää sitten.

=)juha

Lisää
12.10.2009 13:30 #12007 : oajmustang
Vastaus käyttäjältä oajmustang aiheessa Scale digirataa
Moi,

tällä hetkellä kaikki digipätkät on myyty, mutta olen saamassa lisää kolmen viikon sisällä.
Palaan asiaan heti kun paloja on tullut.

Olli

Sivu luotiin ajassa: 0.312 sekuntia