FinCup Espoo 21.02.04
- baku24fi
- Kirjoittaja
- Vieras
-
23.02.2004 08:05 #1090
: baku24fi
FinCup Espoo 21.02.04 kirjoittanut baku24fi
Espoo 2 Fincup osakilpailu ajettiin viime lauantaina (21.02.04)friisilässä. Osanottajia oli niukanlaisesti, 11 kpl, odotukset olivat suuret!!! Friisilän viikkokapinoiden osallistujamäärät ennakoivat suurempaa ja ennekaikkea uusien kasvojen ilmestymistä, mutta toisin kävi. Ehkä hiihtolomaviikko (t) oli osasyynä tähän katoon.
Mutta kisasta tuli hyvä, kaikissa finaaleissa nähtiin hyvää vääntöä ja tapahtumaa riitti.
Viimeiseen osakilpailuun, magneetittomissa vantaalla, on monella varmasti vielä sanansa sanottavana. Virpomista ja virpomista, sillä rata siellä onkin sitten liukasta polistilia.
Kiitokset kaikille osallistujille, ja järjestelijöille.
terv
Baku
Mutta kisasta tuli hyvä, kaikissa finaaleissa nähtiin hyvää vääntöä ja tapahtumaa riitti.
Viimeiseen osakilpailuun, magneetittomissa vantaalla, on monella varmasti vielä sanansa sanottavana. Virpomista ja virpomista, sillä rata siellä onkin sitten liukasta polistilia.
Kiitokset kaikille osallistujille, ja järjestelijöille.
terv
Baku
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
23.02.2004 16:49 #1096
: Kaitsu
Jaa liukasta? Viimeksi kun olin Fin Cup-kisoissa siellä niin ongelma oli pikemminkin päinvastainen. Ralliperunaankin täytyi lyödä punttia pohjaan ja lopulta vaihtaa alle liukkaammat (:!
takarenkaat jotta vehje olisi pysynyt pystyssä :roll:
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: FinCup Espoo 21.02.04
baku24fi kirjoitti: Virpomista ja virpomista, sillä rata siellä onkin sitten liukasta polistilia.
Jaa liukasta? Viimeksi kun olin Fin Cup-kisoissa siellä niin ongelma oli pikemminkin päinvastainen. Ralliperunaankin täytyi lyödä punttia pohjaan ja lopulta vaihtaa alle liukkaammat (:!
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
- baku24fi
- Kirjoittaja
- Vieras
-
24.02.2004 06:18 #1099
: baku24fi
Vastaus käyttäjältä baku24fi aiheessa Re: FinCup Espoo 21.02.04
No ainakin mulle. Ja jokainen ratahan on erillainen, vantaa ollut ainakin meikäläiselle aina PAHA. :evil:
terv. Baku
terv. Baku
Sivu luotiin ajassa: 0.699 sekuntia