- Vastaanotettu kiitos 5
tulosranking
16.01.2010 21:46 #12867
: Jussi
Liikkuva Shikaani !
tulosranking kirjoittanut Jussi
Oliskos mahdollista saada luokkien tulosrankingit esim. tänne foorumille jotta voisimme käyttää niitä aina uuden luokan alkaessa. Ei tarvitsisi arpoa ensimmäisellä kertaa.
Jussi
Jussi
Liikkuva Shikaani !
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
18.01.2010 07:07 #12872
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: tulosranking
Kyllä se on mahdollista. Sait itsellesi juuri homman 
Kerhon pyörittämiseen tehtyä työkuormaa olisi muutenkin ehkä syytä jakaa useammalle henkilölle. Mun mielestä esim. ensi kaudelle tulisi etukäteen sopia vetäjät kerhoilloille.
-kaitsu
Kerhon pyörittämiseen tehtyä työkuormaa olisi muutenkin ehkä syytä jakaa useammalle henkilölle. Mun mielestä esim. ensi kaudelle tulisi etukäteen sopia vetäjät kerhoilloille.
-kaitsu
18.01.2010 08:17 #12873
: Jussi
Liikkuva Shikaani !
Vastaus käyttäjältä Jussi aiheessa Re: tulosranking
Kyllä voin yrittää ylläpitää 
Voitais vaikka torstaina miettiä paikkaa mihinkä laitetaan ym ym
Jussi
Voitais vaikka torstaina miettiä paikkaa mihinkä laitetaan ym ym
Jussi
Liikkuva Shikaani !
18.01.2010 09:10 #12874
: Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: tulosranking
Tulosrankingin ylläpito kuuluu selkeästi tulosten puhtaaksikirjoittajalle. Ei ole mielestäni järkevää erkauttaa näitä hommia. Tällä kaudella tuloksia ovat kirjoittaneet puhtaaksi minä ja Teppo. Mä olen laittanut tulokset tänne foorumiin ja Teppo NTSRC:n kotisivuille.
Nyt homma on jäänyt. Minä en kerkiä tässä kuussa kerhoiltoihin, kun pitää rakentaa OEPS-autoa aina kun on mahdollisuus. Tälläkin viikolla jätän väliin. Niitä tuloksia on nyt ilmaantunut mun mekkipaikalle, mutta en mä niihin kerkiä syventymään.
Juha vois kirjoitella ne puhtaaksi (mä lähetän excel-pohjan) ja samalla laatia GP2-tulosrankingin.
-kaitsu
Nyt homma on jäänyt. Minä en kerkiä tässä kuussa kerhoiltoihin, kun pitää rakentaa OEPS-autoa aina kun on mahdollisuus. Tälläkin viikolla jätän väliin. Niitä tuloksia on nyt ilmaantunut mun mekkipaikalle, mutta en mä niihin kerkiä syventymään.
Juha vois kirjoitella ne puhtaaksi (mä lähetän excel-pohjan) ja samalla laatia GP2-tulosrankingin.
-kaitsu
Sivu luotiin ajassa: 1.100 sekuntia