- Vastaanotettu kiitos 0
Proslot Competition moottorin testaus kokemuksia?
- maheiska
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
30.08.2008 16:15 #9467
: maheiska
Proslot Competition moottorin testaus kokemuksia? kirjoittanut maheiska
Heps,
Vaihdoin FIA GT2 kilpuriini (F430) mikä on täysin kisa kuosissa PS-4000 koneen tilalle tämän uuden competition moottorin ja 5*2min testaus sessiossa (carreran rata kotona) parhaiden kierrosaikojen keskiarvo putosi 0,802 sek. pelkästään moottorin vaihdolla.
Onko competition todella noin paljon nopeampi? kokemuksia kenelläkään? vai onko 5*2min vielä liian pieni otanta?
Tämä sama PS-4000 yksilö ei ollut 5*2min FSC proto (P 330) testissä keskiarvoissa kuin 0,024sek. nopeampi kuin Fox 10, tästä kokemuksia kenelläkään? vai onko ko. PS-4000 yksilö vain joku maanantai kappale...
Terv,
Marko
Vaihdoin FIA GT2 kilpuriini (F430) mikä on täysin kisa kuosissa PS-4000 koneen tilalle tämän uuden competition moottorin ja 5*2min testaus sessiossa (carreran rata kotona) parhaiden kierrosaikojen keskiarvo putosi 0,802 sek. pelkästään moottorin vaihdolla.
Onko competition todella noin paljon nopeampi? kokemuksia kenelläkään? vai onko 5*2min vielä liian pieni otanta?
Tämä sama PS-4000 yksilö ei ollut 5*2min FSC proto (P 330) testissä keskiarvoissa kuin 0,024sek. nopeampi kuin Fox 10, tästä kokemuksia kenelläkään? vai onko ko. PS-4000 yksilö vain joku maanantai kappale...
Terv,
Marko
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
30.08.2008 20:14 #9468
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Proslot Competition moottorin testaus kokemuksia?
Kyllä se competition on nopeampi, mutta tuo ero tuntuu aikas isolta. Ettei vain olisi ollut joku perusjuttu pielessä. Esim. kannu kiristetty vinoon siten, että laakeri ahdistaa? Toinen juttu on sitten PS-4000:n vaatima tolkuton sisäänajo. Niissä on liian jytyt magneetit ja konetta pitäisi ajaa aika paljon ja kuumana, että magneetit vähän hiipuu...
-kaitsu
-kaitsu
- maheiska
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
30.08.2008 20:30 #9469
: maheiska
Vastaus käyttäjältä maheiska aiheessa Re: Proslot Competition moottorin testaus kokemuksia?
Koneen kiinnityksen olen mielestäni tehnyt huolellisesti, mutta nyt voi kyllä olla niin että "vika" on koneen sisäänajossa, olen sen tehnyt, mutta en tolkuttomasti enkä myöskään kuumana, joten täytyy koittaa ajaa konetta vaan lisää...
Mikä olisi hyvä jännite sisäänajolle? (olen käyttänyt 9 V jännitettä)
-Marko
Mikä olisi hyvä jännite sisäänajolle? (olen käyttänyt 9 V jännitettä)
-Marko
01.09.2008 06:36 #9476
: Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Proslot Competition moottorin testaus kokemuksia?
Mun "sisäänajo" noille on ollut paljon ajoa = vanhimmat moottorit kulkee parhaiten.
Joku (tais olla Debella itse) kehoitti kokeilemaan magneettien heikentämistä uunissa. Lämpötilasta ei mulla mitään hajua... Vähän työlääksi menee...
Tää uusi competition kyllä kulkee uudesta lähtien.
-kaitsu
Joku (tais olla Debella itse) kehoitti kokeilemaan magneettien heikentämistä uunissa. Lämpötilasta ei mulla mitään hajua... Vähän työlääksi menee...
Tää uusi competition kyllä kulkee uudesta lähtien.
-kaitsu
Sivu luotiin ajassa: 0.285 sekuntia