6 h endurance FSC-kalustolla
Löytyisikö harrastajakunnasta riittävästi innokkuutta ajaa kisa FSC-kalustolla ja säännöillä?
Luokkana ilmeisesti Touring/GT sillä siihen näyttää löytyvän enemmän rakentajia kuin protoihin. Pimeällä ajoa varten autot täytyy varustaa valoin, muuten FSC-tekniikka. Handout-takarenkaat (ja ehkä mosa) olisivat hyvä, mutta erityyppisten autojen vaatimat eriävät rengaskoot tekevät hommasta vaikean.
Concourse olisi myös mukana ja ne pisteet hyvitettäisiin jollain tavoin kierrosmäärissä.
Tuollaisen kisan organisointi edellyttää kuitenkin riittävää osanottajienmäärää (= 6 autokuntaa) joten miten on?
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Jos handout-takapyoria kaytetaan, oisko niin etta autoilija ilmoittaa toimikunnalle hyvissa ajoin halutut mitat? Tai sitten vaan ajetaan niila omilla renkailla.
PS. tuleekos naihin nyt sitten handout-moottoriksi se palstallakin jokin aika sitten huhuttu Mura
PorscheFreak kirjoitti: Jos handout-takapyoria kaytetaan, oisko niin etta autoilija ilmoittaa toimikunnalle hyvissa ajoin halutut mitat?
Asiaa voisi lähestyä kesän mittaan siten, että kun halukkaita teameja alkaa olemaan kasassa tsekataan autot ja katsotaan onko yksi yhteinen rengaskoko realistinen.
PS. tuleekos näihin nyt sitten handout-moottoriksi se palstallakin jokin aika sitten huhuttu Mura
Hitsi. Menit paljastamaan. Murat ja kahden ohmin kahvat handoutina. Siinä sitä olisi fiilistä :twisted: . Saataisiin myös sitä meidän kestävyyskisoista niin usein puuttuvaa auton mekkaamista kunnolla mukaan kun vehkeet paukkuisivat kunnolla kaiteisiin :lol:
-kaitsu
- infoa vain riittävän ajoissa, että voin käydä neuvotteluja mahdollisista kuljettajista. Ovat nykyään aika kiireisiä, eikä hyviä kuskeja meinaa saada mistään halavalla mukaan...
- rocker
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Tulikin sopivasti asenneltua ledit jo valmiiksi tuohon nyt työn alla olevan korin umpiohin.
Voin tosin ajaa jonkun muunkin teamissa, tilanteen mukaan.
Eikös Hyvinkää ole Fsc- cupissa johtava kaupunki.
Omasta mielestä se toisi eloa kisaan ja ehkä hieman jännitystäkin.
Minä olen kinnostunut tulemaan ajamaan jos pääsisin johonkin tiimiin
ja koska ne kisat pidetään
T: Olli
ps:mä oon ajanu pitkään (slottia),Tietona niille jotka eivät tiedä.
OPK kirjoitti: Moro
Minä olen kinnostunut tulemaan ajamaan jos pääsisin johonkin tiimiin
ps:mä oon ajanu pitkään (slottia),Tietona niille jotka eivät tiedä.
Sulle löytyy aina paikka :!:
OPK kirjoitti:
Näillä näkymin kisat pidetään syyskuussa. Tarkempi päivä vielä sopimatta. Täytyy tehdä piakkoin lopullinen kartoitus siitä saadaanko kisaan nuo vaadittavat kuusi FSC GT-autoa. Uskoisin kyllä löytyvän.
Perskules. Olli on pistänyt muo turpaan slottipuolella sekä touringilla, että junnulla. Nyt täytyy ruveta reenaan ettei malliautohommissa käy samoin...
-kaitsu
ja Kenen tiimissä mä ajaisin (ei sil ny välii oo mut aattelin kysästä)
ps.Hehheh kaitsu