24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

Kilpalutapahtumien tiedotuksesta!!!

Lisää
22.10.2010 20:11 #14130 : KaiR
Harmittaa Nokian kisojen jälkeisessä tilassa se, että ns. epävirallinen SM -sarja ( FINCUP tai 1/24 ) ei näkyvyydeltään tälläkään forumilla vastaa nyt edes yhden kerhon aikaansaamaa ulosantia "roskisluokkineen". Virallisuus on asia erikseen, mutta kyllä houkuttelevaa julkikuvaa luova kisaraportti kuvineen olisi mun mielestä lähes must kun ajetaan SSH:n kisoja.

Tiedän! Tää vaatii AINA jonkun vapaaehtoisen selkänahasta piirun tai pari ottaa kuvia-luoda stooria. Mun mielestä se kisapaikka, missä ajetaan olisi kuitenkin kerrallaan "vastuussa" kisakertomuksen luomisesta, tavalla tai toisella. Tällä tavoin vastuu jakautuisi ja jutuista voisi tulla omalla tavallaan persoonallisia. Tämä voitaisiin jopa kirjata sääntöihin! Kisavastuun saava paikkakunta / radan ylläpitäjät ovat velvoitettuja luomaan uutisointia asiasta. Ja nopeasti!!!

Joillain kisatapahtumilla esim. Riihimäki tai aikanaan siirrettävällä radalla ajetut kisat Hertsikassa ei ole mitään tekemistä oikeastaan kenenkään kanssa, mutta tällöin vastuu on jaettavissa. Riihimäellähän ajetaan joka tapauksessa suurilta osin meikäläisen myötävaikutuksen vuoksi joten se lienee mun rasti Turun kisojen ohella. Lisäksi seikka, että vain harva osaa kisaraportin kääntämisen ARTIKKELI -muotoon ei saa olla ongelma! Moni omakin julkaisu on päätynyt Forumiin vain Juliuksen tai Leskisen Jarkon myötävaikutuksen kautta. Eli onnistuu kun on hyvää tahtoa ja kavereita!

Nuo jutut kisoista on mun mielestä erittäin toivottuja ja luettuja ja kuvineen kansikuva tälle toiminalle!!! Pelkkien tuloksien lukeminen sapettaa ihan käsittämättömissä määrin!!! Ei edes kuvaa autosta joka voitti ralli -luokan tai vei concoursen parhaat pinnat? Ei mitään?

Ei kuulkaa voi jatkua näin!

Kai Ruusunen
SSH hallituksen jäsen

Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
23.10.2010 10:04 #14134 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Kilpalutapahtumien tiedotuksesta!!!
Ongelma tiedostettu. Muistaakseni kommentoin aihetta keväällä SSH:n vuosikokouksessa. Mielestäni SSH tarvitsisi asiasta innostuneen tiedottajan.

Omasta puolestani voin sanoa, että en todellakaan aio vääntää artikkelia Nokian kisasta. Enkä muistakaan kisoista.

Koko kisaa edeltävän viikon rakensin KAIKEN vapaa-aikani FSC-pelejä. Siinä sivussa myös malliautot yhdelle junnulle kolmeen luokkaan. Viimeisenä yönä pääsin nukkumaan klo 3.30. Sitten käytin KOKO viikonlopun kisojen järjestelyyn. Livejournalistani selviää, miksi kisan jälkeen iski totaalinen turhautuminen.

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.394 sekuntia