- Vastaanotettu kiitos 126
Vakioautoluokka
01.01.2021 11:31 #40344
: tp
Vakioautoluokka kirjoittanut tp
Aloitan uuden ketjun vakioautokeskustelulle, josta aina silloin tällöin on tullut toiveita minullekin. Nykyinen koronatilanne aiheuttaa oman haasteensa, kun mitään varmuutta kisojen ajamisesta ei ole ainakaan kevään aikana ennen rokotuksia. Kilpailukalenteri saattaa siis muuttua moneen kertaan.
Itse luokan tekniset speksit ja ajoformaatti on täysin auki, joten hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.
Tässä teknisiä speksejä mietittäväksi, joita minulla tuli mieleen.
Kisaformaatti voisi olla sama kuin Eurosarjassa ja/tai Finnish Openissa. Kisäpäivänä ajettaisiin siis kaksi kisaa, joista toinen voisi olla parikisa. Lähtisin ensin kokeilemaan tätä luokkaa Eurosarjan ulkopuolella, jolloin nähtäisiin, että onko tälle kysyntää.
Itse luokan tekniset speksit ja ajoformaatti on täysin auki, joten hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.
Tässä teknisiä speksejä mietittäväksi, joita minulla tuli mieleen.
- PR-24 rungot (Turbo Flex, C21, X25, C43, Patriot)
- Phoenix-moottori
- 64p välitys (pinjoni 12T)
- Lada-kori (Näitä jäänyt varmasti käyttämättä koronan takia)
- Handout-renkaat
Kisaformaatti voisi olla sama kuin Eurosarjassa ja/tai Finnish Openissa. Kisäpäivänä ajettaisiin siis kaksi kisaa, joista toinen voisi olla parikisa. Lähtisin ensin kokeilemaan tätä luokkaa Eurosarjan ulkopuolella, jolloin nähtäisiin, että onko tälle kysyntää.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
02.01.2021 09:36 - 02.01.2021 09:36 #40345
: Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Vakioautoluokka
En nyt pakosta varma ole onko tämmöselle kysyntää. Luokkia on riittävästi ja kalenteriin vielä tuli 1 viikonloppu lisää. 4*ES, ES SM ja TS SM. 6 kisaa.. FO lisäksi, 7. Kisa. Jos alueellisia haluaa hieroa yleensä niitä ideoi ennen ko kisoja jos kysyntää on ja niissä halutaan sitten testata ajella ko kisakalustoilla.
Jos autojen näköisillä haluaa ajaa niin meillä on sitten malliauto viikonloput.. Ainakin Scaleauto luokka meillä päin nostanee suosiota, ja nyt olis työn alla itellä GT luokkaan Ford GT ja toinen samanlainen tuolla tulossa myös.
Joten tuskinpa täällä suunnalla kysyntää muille on...
Jos autojen näköisillä haluaa ajaa niin meillä on sitten malliauto viikonloput.. Ainakin Scaleauto luokka meillä päin nostanee suosiota, ja nyt olis työn alla itellä GT luokkaan Ford GT ja toinen samanlainen tuolla tulossa myös.
Joten tuskinpa täällä suunnalla kysyntää muille on...
Viimeksi muokattu: 02.01.2021 09:36 Tumppi.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.231 sekuntia