- Vastaanotettu kiitos 126
GRW:n laakeritilaus
23.01.2019 09:34 #38457
: tp
GRW:n laakeritilaus kirjoittanut tp
Minulla on tullut kyselyä GRW:n laakereiden tilaamisesta. Voin järjestellä tilauksen, kuten aikaisemmin. Laakerit pitää maksaa etukäteen, joten tilaajat saavat varautua maksamaan tilauksensa heti. Toimitusaika laakereilla on ollut tyypillisesti 2-3kk. Tilaan laakerit samoilla spekseillä kuin aikaisemmin ja jokaista tyyppiä pitää tulla tilaukseen vähintään 100 kpl, jotta tilaus on järkevää.
Laita tilaukseen alla olevat tekstit ja määrät 10 jaollisina.
Suojattu laakeri 5/2mm
Suojattu laipallinen laakeri 5/2mm Teflon
Suojattu laipallinen laakeri 3/32" Teflon
Tilaukset sähköpostiin tämän kuun loppuun mennessä. Laitan sen jälkeen tarjouspyynnön, jonka jälkeen saan laakereiden hinnat toimituskuluineen.
Laita tilaukseen alla olevat tekstit ja määrät 10 jaollisina.
Suojattu laakeri 5/2mm
Suojattu laipallinen laakeri 5/2mm Teflon
Suojattu laipallinen laakeri 3/32" Teflon
Tilaukset sähköpostiin tämän kuun loppuun mennessä. Laitan sen jälkeen tarjouspyynnön, jonka jälkeen saan laakereiden hinnat toimituskuluineen.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
18.03.2022 08:17 #41078
: tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa GRW:n laakeritilaus
Oma laakeritilanne on huonontunut, joten pitäisi tehdä uusi tilaus. Tilaukseen lähtee ainakin laipallisia laakereita 2mm ja 3/32" akselille.
GRW on myös ilmoittaittanut, että lopettaa J1 tyyppisen laakerin, joita olen tilannut Näissä siis teflon rakenne, joka kestää hyvin "kuivana".
GRW on myös ilmoittaittanut, että lopettaa J1 tyyppisen laakerin, joita olen tilannut Näissä siis teflon rakenne, joka kestää hyvin "kuivana".
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 1.406 sekuntia