- Vastaanotettu kiitos 126
Carsteen-kahvoja
18.08.2014 11:15 - 09.11.2015 10:33 #24586
: tp
Carsteen-kahvoja kirjoittanut tp
Olen tilaamassa isomman satsin Carsteen-kahvoja meidän kerhokäyttöön sekä myös uusia CS-4 malleja. Kerholle tuleva malli on CS-0.5 (+choke), joka on karsittu versio CS-1:stä. Kahva on tarkoitettu maksimissaan X12-koneille. CS-1 kahvan speksit löytyvät:
www.slotcarracing.dk/CarSteen%20ControllersENG.htm
CS-0.5 choke-optiolla maksaa 80€
CS-1 maksaa 120€
Kisakäyttöön sopiva CS-2 maksaa 200€ tämän tilauksen yhteydessä ja normaalisti 230€ + postit.
www.hobbiesplus.co.nz/carsteen-slot-controller-p-31.html
CS-3 mallejakin saa vielä, mutta lähes samaan hintaan saa uuden CS-4-mallin, jossa on pienempi resistanssi täyskaasulla, joten se sopii paremmin siipiautoiluun. Olen tilannut itselleni yhden kahvan. CS-4:n hinta on 300€ tässä erässä ja normaalisti 350€+ postit. Speksit näkyvät liitteessä.
Mikäli joku muu haluaa Carsteen kahvan, jossa on erittäin hyvä liipaisintuntuma, niin pistäkää mahdollisimman pian sähköpostia minulle. Kaikissa versiossa on päivitetty komponentteja, jonka takia uusista kahvoista saa paremmin tehoa ulos matalilla jännitteillä. Lisäksi mekaaninen rakenne on parannettu.
www.slotcarracing.dk/CarSteen%20ControllersENG.htm
CS-0.5 choke-optiolla maksaa 80€
CS-1 maksaa 120€
Kisakäyttöön sopiva CS-2 maksaa 200€ tämän tilauksen yhteydessä ja normaalisti 230€ + postit.
www.hobbiesplus.co.nz/carsteen-slot-controller-p-31.html
CS-3 mallejakin saa vielä, mutta lähes samaan hintaan saa uuden CS-4-mallin, jossa on pienempi resistanssi täyskaasulla, joten se sopii paremmin siipiautoiluun. Olen tilannut itselleni yhden kahvan. CS-4:n hinta on 300€ tässä erässä ja normaalisti 350€+ postit. Speksit näkyvät liitteessä.
Mikäli joku muu haluaa Carsteen kahvan, jossa on erittäin hyvä liipaisintuntuma, niin pistäkää mahdollisimman pian sähköpostia minulle. Kaikissa versiossa on päivitetty komponentteja, jonka takia uusista kahvoista saa paremmin tehoa ulos matalilla jännitteillä. Lisäksi mekaaninen rakenne on parannettu.
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 09.11.2015 10:33 tp.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
15.09.2014 17:07 #24895
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Carsteen-kahvoja
Steen Michaelsen suunnitteli minun pyynnöstä vielä uuden välimallin CS-1.5, jossa on enemmän transistoreita, jolloin X12-koneita voi käyttää paremmin aloittelijat skaalaradoilla. Kahvalla voi siis ajaa EM-24, EJ-24, OG-12 ja TS-24 autoja kaikilla radoilla. Kahvassa on siis herkkyydensäätö, choke ja jarrunsäätö. Hinta välimallilla on 135€/kpl.
15.09.2014 18:16 #24899
: Taiska
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa Carsteen-kahvoja
Noh nyt ei oo kyllä hinnalla pilattu. Tollainen kuulostaa aika hyvältä, mut mitenkäs toi taipuu ES-24 autoille ?
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
16.09.2014 06:36 #24904
ES-24 autoille vähintään CS-2. CS-1.5 sopii nuorisolle, joka ei aivan heti ole ajamassa tehokkaampia autoja.
09.11.2015 08:10 - 09.11.2015 10:33 #29993
Uusi tilaus lähtemässä kahvoista. Mikäli kiinnostaa Carsteenit, niin laittakaa sähköpostia tulemaan. CS-2:ia olen ainakin tilaamassa.
Hinnat päivitän ensimmäiseen viestiin, kun saan tiedot.
Toimitusaika olisi tammikuussa, kun tekijällä on sen verran kiire.
Hinnat päivitän ensimmäiseen viestiin, kun saan tiedot.
Toimitusaika olisi tammikuussa, kun tekijällä on sen verran kiire.
Viimeksi muokattu: 09.11.2015 10:33 tp.
Sivu luotiin ajassa: 0.909 sekuntia