Isra2018 kilpailut 13.-20.10.2018
Isra2018 event accomodation information:
1person room 85€/1night
2person room 100€/1night
with sauna +17€/1night
extra bed for 4-12year +16€/1night
extra bed over 13years +25€/1night
all prices include breakfast, evening sauna and taxes
Do your reservation via email --> info@vallonia.fi pleased add email Subject " Isra2018 "
All prices are valid for all event 2018: April-FinnishChamp, June-Nez/warm-up, Aug-Euroserie, Oct-Isra2018 event.
Isra2018 event will be held at this Hotell !
FIN - www.vallonia.fi/?page=KOTI&setlang=l2
www.facebook.com/Hotel-Vallonia-449035251957002/
Mahdollinen vaihtoehtoinen tarjonta kotimaan kuskeille tulee olemaan srk:n leirikeskuksessa, sinne taitaa olla tästä jokunen km, sanoisinko 25-30"?" riippuu kumpaanko tuuppaavat, selviää sitten aikanaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Chassis:
– JK Aeolos
Motor
– Redfox setup, Valiko armature 42deg timing, SKF ball bearings
Body
– RedFox Lada Vesta WTCC2017
Tires and rims
– Alpha, S&K
Elikkäs proceduuri menee sitten aikanaan, sitten että jokainen joukkue saapi 2 paria renkaita, 2 kpl koreja (toinen kori treenejä varten, vain yhtä koria saa käyttää kisassa), moottorin ja rungon.
- kun treenit alkaa - niin samaan aikaan saapi noi hand-out osat ja niistä pitänee sitten alkaa rakentamaan sitä kisa-autoa, joka tulisi olla jossain vaiheessa illansuussa valmiina sitten -ei paha ole ollenkaan, jos sillä kerkee vaikka sitten treenatakin, että näkee kaiken olevan kunnossa.
- uutena proceduurina on tälle vuodelle siis tuo runko, joka pitänee myös viritellä valmiiksi...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Ko Kö ?
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Yly kirjoitti: Saa vissiin treenata toisella autolla ja omalla aikaisemmin ostetulla korilla ?
Ko Kö ?
Kyllä vain!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
The first thing is make sure all your racers are aware that signups will be opening soon, and that anyone without ISRA points that wants to race in Finland needs to get signed up as soon as registrations are open as the wait list is based on signup time.
Each class will have up to 120 entrants, and those with points have priority over those without.
Registrations Open at 4:00pm UTC on Sunday, April 1st 2018 and close at Midnight UTC on Saturday June 30th 2018. The registration form will not be live until registrations are open and can be found on the ISRA WebsiteL isra-slot.com by following the Registration link at the top of the page.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Eikös PR-24 pääse kaikki mukaan?
2017 oli viimeisin rulebook, jonka löysin.
T:Jussi
Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Ja toiseksi - onko tosiaan niin että suomalaisten ei-rankattujen kuskien osallistuminen perustuu siihen kuka ekana ehtii ilmoittautua, eli me ei voida sisäisesti päättää sitä muilla kriteereillä? Eli mitään karsintakisaa tai -rankingia ei tule?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
piethein kirjoitti: Ja tuo 120 kuskia on luokille ES-32, F1-32 ja ES-24?
Eikös PR-24 pääse kaikki mukaan?
2017 oli viimeisin rulebook, jonka löysin.
T:Jussi
Produun pääsee kaikki. Pitää kai kuitenkin olla AKK-lisenssi, vai miten Tumppi tätä tulkitaan?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
krp kirjoitti:
piethein kirjoitti: Ja tuo 120 kuskia on luokille ES-32, F1-32 ja ES-24?
Eikös PR-24 pääse kaikki mukaan?
2017 oli viimeisin rulebook, jonka löysin.
T:Jussi
Produun pääsee kaikki. Pitää kai kuitenkin olla AKK-lisenssi, vai miten Tumppi tätä tulkitaan?
Jeps, meillä mennään tuolla AKK lisenssivaateella myöskin!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
piethein kirjoitti: Ja tuo 120 kuskia on luokille ES-32, F1-32 ja ES-24?
..
..
2017 oli viimeisin rulebook, jonka löysin.
T:Jussi
Tuota voi sitten taasen itse kukin lukea ja pohtia miten noi asiat on loppuen lopuksi ...
1.6 Number of entries
Maximum number of drivers in ES32, F132 and ES24 is 120.
Drivers will be accepted as follows if they are registered latest 30 June.
1. Drivers with ISRA ranking points scored outside of their home country in order of ranking number.
2. Drivers with ISRA ranking points in order of ranking number.
3. Drivers from outside host nation with no ranking point.
4. Drivers from the host nation with no ranking points.
Host nation racers in order of ranking can enroll the same number of drivers of the largest delegation
once 104 drivers are registered.
Maximum entrants: everybody is welcome to race, If the number of entries is lower then 104, host nation can
fill up the field till 104 racers.
If official entries in a class are below the maximum allowed for that class, the race organizer may, in
conjunction with the ISRA Officials may allow further “wild card” entries into that class, up until practice starts
for that class, providing that the entry or entries meet all the other relevant entrance criteria,
There is no restriction of the number of teams in the Production team race.
The organiser has to plan for a minimum number of 64 teams in the production team race, and 104 drivers in
the sprint races. (See section 1.6 below for time schedule and steps to take if numbers exceeds 64/104).
Due to concerns of the race duration the race direction may, together with the Race Jury, decide to alter the
driving times in section 3.2 and 3.3.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
krp kirjoitti: Viime vuonna Kapa muistaakseni pyysit uusia kuskeja ilmoittamaan sulle etukäteen mikäli aikoo ilmoittautua, muistaakseni tämä oli jotenkin tarpeen. Vieläkö tämä on tarpeen vai voiko sinne nyt vain ilmoittautua suoraan?
Ja toiseksi - onko tosiaan niin että suomalaisten ei-rankattujen kuskien osallistuminen perustuu siihen kuka ekana ehtii ilmoittautua, eli me ei voida sisäisesti päättää sitä muilla kriteereillä? Eli mitään karsintakisaa tai -rankingia ei tule?
Suomalaisten, ei rankingin omaavien kuskien ilmoittautuminen periaatteella nopein ensin on melkoisen huono systeemi.. Jos ei parempaa keksi tähän hätään, niin kotimaisen rankingin pitäisi vaikuttaa jotain!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Se onko sitten heti ekana vai viimesenä on hiukka haasteellista... Moni Suomalainen Sportti kuski jää pois jo siinä vaiheessa kun kerrotaan määräpäivä - olkoon sitten ISRA ranking tai ei, niin ulkona on, jos paikkoihin on ottajia!
JA miten ne jaetaan ? Se että ilmoittautuu - EI VIELÄ TAKAA sitä että on hyväksytty ! Vaan Järjestäjä ( varmaankin siis tuo tarkoittaa allekirjoittajaa ) Ilmoittaa onko asia ok vai ei....
Itse pidän Suomalaisten EI ISRA ranking ilmoja "avoinna" viimeseen ilmopäivään asti, jonka jälkeen sitten ratkaisu on helpompi tehdä,,,
ISRA ranking sisältää: Olli, Matti, Hessu, Anna, Kapa, Emilia, Artsi, Hapa, Marko, V-M, Jussi
Mun villi veikkaus noista 11 kuskista että kaksi ei aja ES-24 luokkaa, eli 9 kuskia - niiden lisäksi veikkaan että siis yhteensä 16 (9+7ei ISRA rank) Suomalaista pääsee ajamaan ES-24 luokkia!
KULJETTAJAT ILMAN ISRA rankngia, kriteerit on alla, saa ottaa kantaa:
1. Vuoden 2018 Eurosarja tilanne (siis kahden ekan kisan perusteella)
2. Vuoden 2017 Eurosarja menestys
3. Vuoden 2018 SM menestys
4. Vuoden 2017 SM menestys
Eurosarjaa arvostan tuossa enempi kuin yksittäistä SM kisaa, koska silloin arvon saa ne jotka ajaa muutenkin kuin vain yhden kisan eteen...
.. EDIT
Ja sitten jos on vielä tiukkaa, niin etusija on kuskeilla jotka ajaa myös 1-32 luokkia!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.