- Vastaanotettu kiitos 179
KUTSU Fincup 1/32 mestaruussarjan 2. osakilpailu
KILPAILUKUTSU JA ILMOITTAUTUMINEN 1/32 FINCUP 2. osakilpailu
Scalextric GT Cup, DTM, Historic Rallycars, GT/Prototypes.
Aika ja -paikka: Lauantai 5.11.2016 klo 09.30 alkaen. Kilpailupaikkana toimii Turun Mikaelinseurakunnan pienoisautorata Mikaelring, os. Puistokatu 13. Sisäänkäynti radalle sisäpihalla n. 20 m Puistokadulta, ovessa lukee Mikonmökki.
Sisäpiha on pysäköintikieltoaluetta, joten mahdollisen sakon välttämiseksi paikka autolle etsittävä lähikorttelista. Itse pysäköin kerhoiltoihin auton läheisen Mikaelinkirkon pihalle, tämä lienee kisapäivänä ok jos muutoin P -tilaa ei löydy. Ajo kirkon pihalle Puutarhakadulta pelastustieksi merkittyä mäkeä ylös. Pihalla P -tilaa hyvin.
Ilmoittautuminen tähän viestiketjuun ( päättyy to 3.11.2016 klo 22:00 ).
Ilmoita selkeästi: Kuljettaja, luokka, automalli ja valmistaja, moottori.
Päivän tarkempi aikataulu julkaistaan pe 4.11.2016
Oman ohjaimen käyttö sallittu (ainoa sallittu käsisäädin on mekaaninen 25 ohmin vastuksella varustettu käsisäädin), liitäntä puhelinpistokekytkentä.
Radalla normaali kotiratakytkentä eli + oikealla.
Rata on 26,60 m pitkä neliurainen, seminopea ja yhden siltaosuuden myötä vain hieman korkeuseroja sisältävä Carrera Evolution, heatien pituudet 3 minuuttia.
Kilpailun johto / autojen katsastus Kai Ruusunen.
Katso uudistuneet säännöt: www.finslot.net/kotirata1/säännöt/fincup.html
SSH 1/32 sarjaan osallistuminen vaatii SSH ry:n jäsenmaksun sekä kilpailulisenssin. Huolehdithan, että olet maksanut oman jäsenmaksusi sekä lisenssin! Jäsenmaksu 10 € ja kausilisenssi 20 €. SSH jäsenmaksulla saa osallistua yhteen kisaan. Alaikäinen perhejäsen saa ajaa samalla lisenssillä. Jäsenmaksut suoraan tilille etukäteen: FI51 5750 0120 1458 50
Kilpailijoiden kesken arvotaan vimme kauden tapaan 30 euron lahjakortti Minilandiin.
Paikalle saadaan kahvi/tee -buffet, jossa pullaa ja pasteijoita. Buffet on ilmainen.
Tervetuloa!
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- chevelle santeri
- Poissa
- Senior Boarder
- Vastaanotettu kiitos 7
Scalextric GT Cup
DTM: Carrera BMW M4 tai BMW M3
Historic Rally: SCX Seat 1430
GT/P Slot.it Audi R18, Flat 6
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
Carrera DTM AMG-Mercedes C-Coupe vakiomoottori E200
Historic Rally Fiat 124 Spyder SCX RX41b
GT / Proto Nissan 390 GT Slot.it FLAT 6
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
DTM: Carrera AMG Mercedes C-Coupe, E200
Historic Rally: SCX Ford Escort Mk II
GT/P: Nissan 390 GT Slot.it, FLAT 6
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
DTM: Carrera BMW M4, E200
Historic Rally: Fly Porsche 911SC, Fly
GT/P: Avant Slot Kremer K8, Avant Slot Hunter
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
DTM: AMG Mercedes C-Coupe
Historic Rally: Fiat 131 Mirafiori Abarth, SCX, vakio
Riku Litja
Scalextric GT Cup
DTM: AMG Mercedes C-Coupe
Historic Rally: Fiat 131 Mirafiori Abarth, SCX, vakio
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
DTM: BMW M4 DTM, E200
Historic Rally: MB 220SE, Revell (vakiomoottori)
GT/P: Lola B09, Slot.it, Flat 6
Jaakko Pohjola:
Scalextric GT Cup
DTM: BMW M3 DTM, E200
Historic Rally: Ford Escort Mk2, SCX, RX42 (=vakiomoottori)
GT/P: BMW Z4 GT3, Scaleauto, RT3, Slot It Flat 6S
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
- Poissa
- Platinum Boarder
- King of Nothing
- Vastaanotettu kiitos 84
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
DTM: AMG Mercedes C-Coupe DTM, vakiomoottori
Historic Rally: Renault 5 Turbo, SCX, vakiomoottori
GT/P: Porsche GT3 Kelly Moss Racing, NSR, vakiomoottori
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kisat siis vedetään läpi 11 kuskin voimin kuten Hämeenlinnassakin.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
09.30 Ovet aukeavat -> vapaa harjoittelu –> valmiit autot katsastukseen
10.30 Vapaa harjoittelu päättyy, autojen katsastus ja ohjaajakokous.
11.00 Scalextric GT Cup aika-ajo 1 x 1 min
11.30 GT Cup finaali 1. 4 x 3 min
11.50 GT Cup finaali 2.
12.10 GT Cup finaali 3.
12.30 Carrera DTM aika-ajo 1 x 1 min
13.00 Carrera DTM finaali 1. 4 x 3 min
13.20 Carrera DTM finaali 2.
13.40 Carrera DTM finaali 3.
( 10 min tauko )
14.10 Historic Ralli aika-ajo 1 x 1 min
14.40 Historic Ralli finaali 1. 4 x 3 min
15.00 Historic Ralli finaali 2.
15.20 Historic Ralli finaali 3.
15.40 GT/P aika-ajo 1 x 1 min
16.10 GT/P finaali 1. 4 x 3 min
16.30 GT/P finaali 2.
16.50 GT/P finaali 3.
17.10 Kilpailu päättyy
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kauppilan Timolle iso kiitos tulosten tallentamisesta. Nyt myös saatiin Scalextric GT Cupin kierrosennätys kohdilleen koska viime vuonnahan nopein aika jäi tallentamatta. Nyt voimassa oleva ennätys on Pohjolan Kallen vihreällä uralla finaalissa ajama 6.489.
Ensimmäistä kertaa radalle käyneet Carreran DTM autot kirjataan historinna ajalla 7.668 ( Santeri Savikko / pun ) ja Historic Rallyt piirtyvät aikakirjoihin tuloksella 8.349 ( Pekka Nurkkanen / vih ). Santeri parenteli jo ennestään nimissään ollutta GT/P -luokan ratakierrosennätystä ja lukemat muuttuivat 6.591 -> 6.386.
Täydellisemät tulokset ja kahden kisan yhteispisteet seuraavat perästä.
Kiitos kaikille Turussa kisanneille!
- KR
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.