Slottimuutokset kaudelle 2006 !!

Lisää
13.12.2005 16:51 #4074 : Tumppi
TIEDOKSI !!!!


Ohjeisto 2006 on työn alla....

tulevia muutoksia kaudelle 2006 :

EM-24
Uranvaihto aina 1 minuutti !!
Kilpailijalla on oikeus ottaa ns. korjausminuutti, yhden kerran koko kilpailun aikana. Korjausminuutti alkaa, kun uranvaihtoaika on kulunut loppuun, tänä aikana ei muihin autoihin saa koskea, vaan ne tulee olla radalla, tai kilpailunjohtajan pöydällä.


EJ-24
Uranvaihto aina 1 minuutti !!
Kilpailijalla on oikeus ottaa ns. korjausminuutti, yhden kerran koko kilpailun aikana. Korjausminuutti alkaa, kun uranvaihtoaika on kulunut loppuun, tänä aikana ei muihin autoihin saa koskea, vaan ne tulee olla radalla, tai kilpailunjohtajan pöydällä.


ES-24 : Kilpailija ei saa huoltaa autoa ollenkaan uranvaihdon aikana ; ainoastaan uranvaihtomerkin vaihtaminen ja harjaksien oikaiseminen on sallittua ! Kaikkien aineiden ja työkalujen käyttö on kiellettyä ! Kaikki korjaustoimenpiteet tulee tehdä ajon aikana ! -> ISRA-sääntö.


2.1.7 Kilpailijanumerot
Ei koske Siipiautoilijoita !!


2.2.1.D Kori ES-24
Sallittu myös ISRA 2005/2006 kori -> BPA: Cadillac LMP 052.

TS-24 korilista:
Korin korkeus tuulilasin alareunasta vähintään 23mm. Korkeus takasiivestä mitattuna max. 35mm.
Poistettu "tarpeettomia"...
EasySlot :
Renault Laguna (1004) Honda Accord (1009) Audi A4 (1011)
BPA : Volvo C70ST Mitsubishi Eclipse
Honda Accord type C 050
Betta :
1995 Opel Calibra V6 1999 VW Beetle RSL 1999 Audi TT-R-DTM
2001 Vauxhall Astra BTC 2002 Mini Cooper

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

  • mikko e
  • Vieras
  • Vieras
13.12.2005 17:55 #4075 : mikko e
Vastaus käyttäjältä mikko e aiheessa Re: Slottimuutokset kaudelle 2006 !!
No johan tuli järkeä. Hieno homma ettei siipiluokkiin tarvita mitään listan mukaisia numeroita, menis monelta paljon työtä hukkaan.

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
16.12.2005 16:59 #4089 : eemeli
Vastaus käyttäjältä eemeli aiheessa ES-24 ??
Hep!

Onko toi uusi kori millanen lumikola, eli meneekö taas korit vaihtoon, justiin kun on muutama nätti samankaltainen kori... ?

Nopeemman korin takia myös runkoa joutus säätämään uudelleen. Se alkokin olla jo vähän liian hyvässä iskussa. No kuskin hölmöily kyllä paikkaa..

Vielä tuosta sportin uranvaihtomekistä. Työkaluja ei saa käyttää, mutta neulat saa varmaan painaa paikoilleen käsin, siis ei työkalulla, mutta vaihtaa ei neulaa saa, eikä laittaa puuttuvan tilalle uutta?

Hassu muistikuva että ISRA:n sääntöjen jonkun tulkinnan mukaan jos autossa on mukana varaneula sen saisi laittaa? Korjatkaa, viisaammat!!

Kuka tarkastaa ettei sormiin oo päässy jäämään pikkusen milkkiä...

Se kun melko varmaan ei oo ihan porkkanamehua, joten terveyssyistä moista kannattas välttää.

Sinällään noi muutokset on aika ok, kun ne on kv sääntöjen mukaiset. Olettaen, ettei palata taas takaisin huippuaerodynaamisiin koreihin.

Lisäksi hyvin kasassa pysyvällä autolla mahdollisuudet paranevat, hyvä hyvä!

-eemeli-

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
23.12.2005 15:43 #4101 : MF
Vastaus käyttäjältä MF aiheessa ES-24/ISRA säännöt
Sääntöihin lisätystä BPA:n Cadillac-korista löytyy kuvia esim. osoitteesta

[url:f8c4otmz] www.bslotcar.com/bpa24eurobodies.htm#caddy [/url]

Kori on melko lailla lyhyempi kuin nykyiset JK:n käytetyt mallit mutta takaspoileri on parempi. Korien vertailusta en omaa kokemuksia.

ES-24 uranvaihto ( kesto 1min ). Eli mitään osia ei saa autosta poistaa eikä lisätä. Työkaluja ei saa käyttää. Neuloja saa asetella haluamaansa tapaan ( kunhan niistä ei aiheudu vaaraa nostajille tai katsojille! ) ja virtaharjoja saa laittaa haluamaansa muotoon.

Autoja ei ole kielletty katsomasta katsastuslaudalla uranvaihtoajalla ( maavara, rungon suoruus ).

Kuka sitten tarkastaa kenen sormissa on milloin mitäkin niin en tiedä. Joka milkkiä tarkoituksella harjoihin laittaa niin tietää varmasti rikkovansa sääntöjä. Ja niiden rikkomuksista sitten kertoo sääntökirjamme enemmän.

Aika selkeät säännöt loppujen lopuksi.

Matti

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.231 sekuntia