Koulutuksia ja muita ideoita

Lisää
26.04.2005 15:12 #2609 : MF
Tumppi tuossa aprikoi SM:ien palautteessa, että olisiko Lanemasterin käyttökoulutus tarpeellista. Ja kyllä se varmasti olisi tarpeellista kouluttaa, ainakin mitä tänä keväänä olen itse kisoissa havainnut. Monille riittäisi pelkän manuaalinkin lukeminen mutta toisille kieli voi aiheuttaa ongelmia.

Koulutuksista yleisesti olen puhunut jo muutaman kerran aiemminkin, tälläkin palstalla :!: Ja sen suhteen ei ole tietääkseni viime kirjoituksenikaan jälkeen tapahtunut mitään. En sitten tiedä kenen asiasta pitäisi ottaa vastuu mutta lienee hyvä kaikille jos harrastaja - ja kisaajamäärä lisääntyy.

Mikä on / voisi olla AKK:n rooli kerhonohjaajien ja Lanemasterin koulutuksessa :?:

Eipä sitä toisaalta voi sanoa varmaksi toisiko tämmöiset koulutukset lisää porukkaa lajimme pariin ( tai pidettyä nykyisiä paremmin mukana ) mutta voisihan tuota ainakin yrittää.

Sitten koulutusten käytäntöön... Käykö sulle Atte tai Saku että pidät(te) sen Lanemasterkoulutuksen 8) ? Ja jos kellään ei ole mitään sitä vastaan niin itse voisin toimia kouluttajana EM-24-auton rakennuksessa. Ja ajankohta olisi hyvä olla ennen kerhojen alkamista eli vaikka joskus syyskuussa... Sopisiko paikaksi esim. Hyvinkää ja ajankohdaksi 26.-28.8.; 2.-4.9. tai 16.-18.9.

Koulutukset eivät varmaankaan veisi kuin yhden päivän joiltakin edellämainituista viikonlopuista mutta tapahtumalle olisi hyvä varailla enemmän aikaa. Siksikin, että samaan syssyyn pääsisivät halukkaat ajelemaan ja testailemaan kalustoa ( esimerkiksi MM-kisoihin matkaavat... ).

Nämä nyt ovat sitten ihan puhtaita ehdotelmia... Ehdotan tämmöisiä koulutuksia siksi, että katson ne aiheelliseksi, ja kukaan muukaan näitä ei ole ollut järkkäilemässä.

Sitten SM-kisoissakin oli muutamien kanssa puhetta niin ilmeisesti olisi hyvä, että 32-autoilla ajettaisiin erillinen "kerrasta poikki" - mestaruuskisa. Vai jopa kokonaan oma sarja??? Sarjaa ajettiin 2001 ja silloin kisoissa ei käynyt kuin muutamia kuskeja. Toki nyt on porukoilla paljon enemmän autojakin mutta riittääkö into sitten kiertää muutamat ylimääräiset viikonloput. Niin ja ketkä ne kisat sitten jaksaa järjestää...

Tämmöistä tällä kertaa. Toivoisin, että ottaisitte asioihin kantaa.

Matti

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
26.04.2005 19:12 #2611 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Koulutuksia ja muita ideoita
Tälläisenä myöhäissyntyneenä slotin harrastajana olisin ainakin itse erittäin kiinnostunut noista koulutuksista. Vahinko vain, että noista ehdotetuista kolmesta viikonlopuista näyttää jo nyt olevan kaksi (syyskuun) varattuna...

Lanemasterin käyttö olisi varmaan hyödyllistä oppia. EM-auton (ja TS)rakentamiseksi järjestetty kurssi luulisi olevan erittäin hyödyllinen. Näin ei kaikkea tarvitsisi opetella kantapään kautta. Itse en pistäisi pahitteeksi jos joku pro-kuski neuvoisi myös auton ratakohtaiseen säätämiseen liittyviä asioita...

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Lisää
27.04.2005 15:53 #2614 : eemeli
Vastaus käyttäjältä eemeli aiheessa Koulutuksesta
Kannatan koulutusjuttuja ehdottomasti.

Jos löytyy kiinnostuneita niin voisin minäkin jotakin pientä mainita karhoiltojen suunnittelusta, ajo-opetuksesta yms kerhonpitoasiasta, kun sitä on joskus tullut ihan työkseenkin tehtyä, tuota kerhonpitoa.

Eri juttu on, ehdinkö koskaan paikan päälle. Voisinhan vaikka kirjoitella täne jotakin pientä, kunhan pahimmat riesat vähän hellittää.

-eemeli-

Lisää
27.04.2005 19:25 #2618 : karisi
Vastaus käyttäjältä karisi aiheessa Re: Koulutuksia ja muita ideoita
Koulutus/treenisessio olis yes.

Ei tietenkään liity slottiin mitenkään mutta, elokuun 2 viimeisenä viikonloppuna on polttiksen kauden päätös kisat. Syyskuu sopis ainakin mulle paremmin.
t.Kapa

Lisää
28.04.2005 11:03 #2622 : ahietalahti
Vastaus käyttäjältä ahietalahti aiheessa Re: Koulutuksia ja muita ideoita
Koulutusta pitämään pyydetty vastaa... Mulle sopii tässä vaiheessa ainoastaan tuo viimeinen vaihtoehto, mutta asiathan voi tietysti vielä muuttuua. :?

Hiatamiähen Halapamatkat.
~Kun mikään ei toimi, mutta kaikki järjestyy~

Sivu luotiin ajassa: 0.233 sekuntia